BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR MAXIMA PALDIES LOJALITĀTES PROGRAMMAS NOTEIKUMIEM
Atpakaļ
1. Kas var piedalīties MAXIMA PALDIES lojalitātes programmā?
2. Cik ilgi var piedalīties MAXIMA PALDIES lojalitātes programmā?
3. Kur var iegādāties PALDIES karti?
4. Kā var aktivizēt PALDIES karti?
5. Vai var noformēt vairākas PALDIES kartes uz vienu fizisko personu?
6. Ko darīt, ja esat nozaudējis PALDIES karti?
Sākot ar 25.05.2018., PALDIES karti var nobloķēt patstāvīgi , pieslēdzoties savam PALDIES interneta kontam.
7. Ko darīt, ja PALDIES karte ir nolietojusies un/vai nestrādā?
8. Kā var pārskaitīt uzkrāto MAXIMA naudu no vecās PALDIES kartes uz jauno?
Lai pārskaitītu naudu no nozaudētas PALDIES Kartes uz jaunu ir jāaizpilda iesniegums par karšu apvienošanu (MAXIMA XX un XXX formāta veikalā informācijas centrā vai X formāta veikala kasē uz vietas), MAXIMA naudas pārskaitījums tiks veikts 14 dienu laikā no dienas, kad iesniegums saņemts MAXIMA veikalā.
Nolietojušos PALDIES karti var apvienot ar jaunu MAXIMA veikala kasē uzreiz, kā ir norādīts atbildē uz 7. jautājumu.
Pēc veiksmīgas karšu apvienošanas MAXIMA naudas atlikums automātiski tiks pārcelts uz jauno PALDIES karti, jaunā PALDIES karte kļūs aktīva, bet vecā PALDIES karte pēc apvienošanas tiks automātiski nobloķēta.
Sākot ar 25.05.2018., PALDIES kartes var apvienot patstāvīgi, pieslēdzoties savam PALDIES interneta kontam.
9. Vai nobloķēto PALDIES karti var turpināt izmantot?
10. Cik ilgi var turēt PALDIES karti statusā “nobloķēta”?
11. Kā var uzkrāt MAXIMA naudu savā PALDIES kartē?
12. Vai par pirkumiem BARBORA interneta veikalā var uzkrāt MAXIMA naudu savā PALDIES kartē?
13. Kā var samaksāt par pirkumu ar uzkrāto MAXIMA naudu?
14. Par kādām precēm un/vai pakalpojumiem nevar samaksāt ar MAXIMA naudu ?
15. Cik ilgi ir derīga uzkrāta MAXIMA nauda?
Kalendārā gada laikā uzkrātā MAXIMA nauda ir derīga līdz nākamā gada 01. martam, piemēram, iepriekšējā kalendārā gadā uzkrātā MAXIMA nauda ir derīga līdz esošā kalendārā gada 01. martam. Noteiktajā laikā neizmantotā MAXIMA nauda tiek automātiski dzēsta un PALDIES lojalitātes programmas dalībniekam netiek kompensēta.
16. Kā var atgūt preces iegādei izmantoto MAXIMA naudu šīs preces atgriešanas gadījumā?
Likumā noteiktajos gadījumos atgriežot preci, par kuru norēķins veikts ar uzkrāto MAXIMA naudu, Jums ir iespēja atgūt šīs preces iegādei izmantoto MAXIMA naudu. Šim mērķim jāsaglabā pirkuma čeks, kurā ir norādīta pirkuma iegādei izmantotā MAXIMA naudas summa. Ja neesat saglabājis čeku, MAXIMA ir tiesības neatmaksāt preces iegādei izmantoto MAXIMA naudu. MAXIMA veikala atbildīgais darbinieks, kas noformē preču atgriešanu, lūgs Jūs aizpildīt iesniegumu par MAXIMA naudas ieskaitīšanu PALDIES kartē. MAXIMA naudas pārskaitījums tiks veikts 14 dienu laikā no dienas, kad iesniegums saņemts MAXIMA veikalā. MAXIMA naudu iespējams pārskaitīt tikai uz to PALDIES karti, ar kuru tika veikts pirkums.
17. Kur var apskatīties PALDIES kartē uzkrātas MAXIMA naudas atlikumu?
Savā PALDIES interneta kontā Jūs jebkurā laikā varat uzzināt uzkrātās MAXIMA naudas atlikumu. Tāpat arī uzkrātās MAXIMA naudas apjoms un par pirkumu piešķirtais MAXIMA naudas apjoms ir uzrādīts pirkuma čekā.
18. Kur var apskatīties savu pirkumu vēsturi ar PALDIES karti un par kādu periodu?
Pārskatu par pirkumiem ar PALDIES karti un izmantoto MAXIMA naudu par pēdējiem 6 mēnešiem var apskatīties savā PALDIES interneta kontā. Tā kā PALDIES interneta konts ir saistīts ar konkrētu PALDIES karti, PALDIES interneta kontā ir norādīta tikai spēkā esošās PALDIES kartes lietošanas vēsture. Ja Jūs nomainījāt PALDIES karti, vecās PALDIES kartes lietošanas vēsture PALDIES interneta kontā netiks uzrādīta pat tādā gadījumā, ja veicāt PALDIES karšu apvienošanu.
19. Kā var pieteikties dalībai loterijās, veicot pirkumus ar PALDIES karti?
Mēs varam ar Jūsu PALDIES karti veikto pirkuma darījumu automātiski iekļaut mūsu vai mūsu piegādātāju organizētajās loterijās, kurās Jūs varat laimēt īpašas balvas, ja PALDIES anketā tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies vai MAXIMA veikala informācijas centrā vai kasē iesniegtajā aizpildītajā PALDIES anketā papīra formā esat piekritis piedalīties preču un pakalpojumu loterijās. Ja Jūs piekrītat piedalīties loterijās, tad PALDIES anketas lauki “Vārds” un “Uzvārds” ir obligāti jāaizpilda, pretējā gadījumā Jūsu piekrišana dalībai loterijās nebūs izmantojama.
20. Kur var iepazīties ar PALDIES lojalitātes programmas sadarbības partneru piedāvājumiem?
Aktuālo PALDIES lojalitātes programmas sadarbības partneru sarakstu un informāciju par katra PALDIES lojalitātes programmas sadarbības partnera Jums piemērojamām atlaidēm, akcijām un izsmeļošus to nosacījumus atradīsiet PALDIES lojalitātes programmas sadarbības partnera noteikumos, ar kuriem varat iepazīties tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies, nospiežot uz atbilstošā PALDIES lojalitātes programmas sadarbības partnera logotipa, kā arī šo mūsu partneru tirdzniecības vietās un/vai iekšējos informācijas līdzekļos, piemēram, tīmekļvietnēs.
21. Kā var izmantot PALDIES interneta kontu?
PALDIES interneta kontā Jūs varat:
- atjaunināt, mainīt, papildināt vai dzēst savus personas datus;
- dot un atsaukt piekrišanu par PALDIES lojalitātes programmas piedāvājumu un informācijas sniegšanu, profilēšanu šim mērķim, izvēlēties un mainīt vēlamos informācijas saņemšanas veidus;
- pārskatīt savu aktīvās PALDIES kartes pirkumu vēsturi par 6 mēnešiem MAXIMA un BARBORA veikalos;
- pārbaudīt uzkrātās MAXIMA naudas atlikumu;
- pārskatīt un aktivizēt Jums piedāvātos individuālos piedāvājumus;
- izbeigt savu dalību PALDIES lojalitātes programmā.
Sākot ar 25.05.2018., papildus iepriekš minētajam PALDIES interneta kontā Jūs varat:
- nobloķēt savu aktīvo PALDIES karti un to atbloķēt;
- apvienot savu jauno PALDIES karti ar veco un turpināt lietot to pašu PALDIES interneta kontu, kas tiks attiecināts arī uz Jūsu jauno PALDIES karti;
- reģistrēt vai izbeigt dalību “Mazuļu kluba” programmā.
22. Kā var izveidot PALDIES interneta kontu?
Ja esat iegādājies jaunu PALDIES karti, PALDIES interneta konts var tikt automātiski izveidots, veicot jaunu PALDIES kartes reģistrāciju tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies. Par to, kā izveidot Paldies interneta kontu, plašāk skatieties PALDIES lojalitātes programmas noteikumu III. nodaļā “PALDIES kartes izdošana un reģistrācija”.
Ja jau esat PALDIES lojalitātes programmas dalībnieks un jums ir derīga PALDIES karte, izveidot PALDIES interneta kontu varat, no jauna aizpildot PALDIES anketu internetā www.maxima.lv/paldies. Katras PALDIES kartes PALDIES interneta kontu var reģistrēt tikai ar atšķirīgu e-pasta adresi un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numuru.
23. Kā var aktivizēt PALDIES interneta konta individuālos piedāvājumus?
Individuālie piedāvājumi stājas spēkā tikai tad, ja tie ir aktivizēti PALDIES interneta kontā vai MAXIMA veikala kasē. Individuālos piedāvājumus var aktivizēt PALDIES interneta kontā, nospiežot pogu “Aktivizēt piedāvājumu” (aktivizē vienu attiecīgo individuālo piedāvājumu) vai “Aktivizēt piedāvājumus” (aktivizē visus spēkā esošos individuālos piedāvājumus). MAXIMA veikala kasē var aktivizēt individuālos piedāvājumus pēc Jūsu pieprasījuma, uzrādot savu PALDIES karti kasierim. Kamēr nav aktivizēts individuālais piedāvājums, to nevarēsiet izmantot MAXIMA veikalā. Individuālie piedāvājumi ir spēkā līdz informatīvajā lauciņā norādītajam datumam (ieskaitot), neatkarīgi no tā, kurā dienā Jūs tos aktivizējat.
24. Vai var izmantot PALDIES interneta konta individuālos piedāvājumus BARBORA interneta veikalā?
Individuālos piedāvājumus varat izmantot ne tikai MAXIMA veikalos, bet arī interneta veikalā BARBORA. BARBORA spēkā esošos individuālos piedāvājumus varat redzēt, pieslēdzoties savam pircēja kontam interneta veikala BARBORA tīmekļvietnē, pie nosacījuma, ka tie ir aktivizēti PALDIES interneta kontā vai MAXIMA veikala kasē.
25. Kā var pieteikties “Mazuļu klubam”?
“Mazuļu kluba” programmai var pieteikties PALDIES lojalitātes programmas dalībnieki.
Jūs varat piereģistrēties “Mazuļu klubā” tīmekļvietnē www.maxima.lv sadaļā “Mazuļu klubs” un aizpildot reģistrācijas pieteikuma anketu.
Sākot ar 25.05.2018., piereģistrēšanās “Mazuļu klubā” iespējama tikai, pieslēdzoties savam PALDIES interneta kontam un aizpildot “Mazuļu kluba” dalības reģistrācijas anketu.
Pēc anketas aizpildīšanas Jūs saņemsiet apstiprinošu vēstuli uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.
26. Kādas priekšrocības saņem “Mazuļu kluba” dalībnieks?
“Mazuļu kluba” dalībnieks par pirkuma summu, kas pārsniedz 1.00EUR, saņem papildu uzkrājumu MAXIMA naudas izteiksmē 5% apmērā, pērkot šādas mazuļu kategorijas preces: putras bērniem, biezeņi bērniem, dzērieni bērniem, zīdaiņu uzkodas un dzērieni, autiņbiksītes un mitrās salvetes, zīdaiņu un bērnu ķermeņu kopšanas līdzekļi, zīdaiņu barošanas piederumi, zīdaiņu knupīši, pudelītes un pudelīšu uzgaļi, māmiņu specializētās preces, zīdaiņu drēbes, mākslīgie papildu ēdināšanas piena maisījumi zīdaiņiem no 6 mēnešu vecuma1 (piedāvājums neattiecas uz ekoloģisko mākslīgo maisījumu zīdaiņiem un mākslīgo papildu ēdināšanas maisījumu zīdaiņiem līdz 6 mēnešu vecumam).
27. Cik ilgi kopš reģistrācijas brīža “Mazuļu kluba” programmā tiek piešķirts papildu MAXIMA naudas uzkrājums par attiecīgu mazuļu kategorijas preču iegādi?
Pirkumiem ar PALDIES karti, kas ir reģistrēta “Mazuļu kluba” programmā, papildu uzkrājums MAXIMA naudas izteiksmē 5% apmērā par attiecīgu preču iegādi (skat. atbildi uz 28. jautājumu) tiks piešķirts 1095 dienu (trīs gadu) periodā no brīža, kad veikta reģistrācija “Mazuļu kluba” programmā.
28. Kā var izbeigt dalību PALDIES lojalitātes programmā?
- ja Jūs iesniedzat mums rakstisku iesniegumu par vēlmi izbeigt dalību PALDIES lojalitātes programmā (iesnieguma forma ir pieejama MAXIMA veikalā);
- ja Jūs atsaucat dalību PALDIES lojalitātes programmā savā PALDIES interneta kontā;
- ja Jūs neveicat savas nobloķētās PALDIES kartes atbloķēšanu 3 mēnešu laikā no tās nobloķēšanas brīža;
- ja 14 (četrpadsmit) mēnešus pēc kārtas Jūs ne reizi neizmantojat PALDIES karti, proti, neautorizējat PALDIES karti, izmantojot karšu lasītāju, iepērkoties MAXIMA veikalos, neizmantojat PALDIES karti BARBORA interneta veikalā;
- ja mēs grozām PALDIES lojalitātes programmas noteikumus un/vai PALDIES lojalitātes programmas privātuma politiku un/vai lūdzam iesniegt turpmākai PALDIES lojalitātes programmas īstenošanai nepieciešamu piekrišanu, bet Jūs tādu piekrišanu mums neiesniedzat, vai ja Jūs atsaucat savu piekrišanu spēkā esošajiem PALDIES lojalitātes programmas noteikumiem un/vai PALDIES lojalitātes programmas privātuma politikai;
- ja PALDIES karti un/vai PALDIES interneta kontu Jūs izmantojat, pārkāpjot PALDIES lojalitātes programmas noteikumus, piemēram, nelikumīgi izmantojat PALDIES karti un/vai PALDIES interneta kontu, kas Jums nepieder, citādi mēģināt kaitēt PALDIES lojalitātes programmas un/vai PALDIES interneta konta stabilitātei, drošībai, mūsu vai citu PALDIES lojalitātes programmas dalībnieku interesēm;
- ja mēs nolemjam pārtraukt PALDIES lojalitātes programmu, paziņojot par PALDIES lojalitātes programmas izbeigšanu ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš tīmekļvietnē www.maxima.lv, PALDIES interneta kontā, MAXIMA veikalos uz informācijas dēļa un/vai izmantojot citus komunikācijas kanālus.