PALDIES lojalitātes programmas privātuma politika
-
I. Mērķis un lietošanas sfēra
- Nodrošināt godprātīgu, likumīgu un pārredzamu PALDIES lojalitātes programmas dalībnieku personas datu apstrādi Uzņēmumā un uz minētajiem procesiem attiecināmo Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasību informēt datu subjektus - PALDIES lojalitātes programmas dalībniekus - par Uzņēmuma veikto Personas datu apstrādes izpildi.
- Šajā politikā ir izskaidrots datu apstrādes tiesiskais pamats un datu subjektu un Uzņēmuma tiesības saistībā ar PALDIES lojalitātes programmas dalībnieku datu apstrādi.
-
II. Politikas lietotāji
- Uzņēmuma darbinieki, kuri saistīti ar PALDIES lojalitātes programmas darbību un drošību, tai skaitā, konkursu, viktorīnu, izložu u.tml. aktivitāšu organizēšanu un izstrādi. PALDIES lojalitātes programmas dalībnieki – Uzņēmuma klienti.
-
III. Lietotie termini
-
Uzņēmums jeb Mēs – “MAXIMA Latvija” SIA.
- PALDIES programmas dalībnieks jeb Jūs – pircējs, kas piedalās Latvijas Republikas teritorijā īstenotajā MAXIMA PALDIES lojalitātes programmā.
- PALDIES programmas noteikumi jeb Noteikumi – “MAXIMA Latvija” SIA, reģ. Nr. 40003520643, PALDIES lojalitātes programmas lietošanas noteikumi, kas regulē Jūsu un Mūsu pienākumus un tiesības PALDIES lojalitātes programmas ietvaros.
- PALDIES programma jeb Programma – Latvijas Republikas teritorijā īstenota MAXIMA pircēju lojalitātes programma “PALDIES”.
- PALDIES karte jeb Karte – PALDIES programmas karte, kas tiek izdota Programmas dalībniekam un kuru tiesības izmantot tikai Latvijas Republikas teritorijā.
- PALDIES konts - www.maxima.lv/paldies un MAXIMA mobilajā lietotnē izveidots un ar lietotāja vārdu un paroli aizsargāts individuāls PALDIES programmas dalībnieka konts, kurā Programmas dalībnieks var pārvaldīt Personas datus un veikt citas darbības atbilstoši vietnes un lietotnes funkcionalitātei.
- Personas dati – Programmas dalībnieka personas dati, ko apstrādā MAXIMA atbilstoši Privātuma politikai.
- Privātuma politika – PALDIES programmas privātuma politika, kas ir neatņemama Programmas noteikumu sastāvdaļa un publicēta www.maxima.lv/paldies/privatuma-politika. Privātuma politikā noteikts, kādus Personas datus MAXIMA apstrādā, kādiem mērķiem un kāds ir Personas datu apstrādes pamatojums.
- MAXIMA nauda – PALDIES kontā uzkrātie lojalitātes punkti, ar kuriem var apmaksāt līdz 99% no pirkuma summas MAXIMA veikalos.
- PALDIES lojalitātes klubi – specializētas atlaižu programmas, kas paredzētas dažādām Programmas dalībnieku mērķauditorijām un dod iespēju saņemt papildu priekšrocības.
- Programmas partneris – preču un/vai pakalpojumu sniedzējs, kas Programmas dalībniekiem piemēro akcijas, atlaides vai citas priekšrocības Partnera tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietās.
-
-
IV. Apraksts
- Mērķa sasniegšanai PALDIES lojalitātes programmas privātuma politika lietojama un publicējama MAXIMA mājaslapā šādā redakcijā:
I. Kas apstrādā Jūsu personas datus?
-
Jūsu personas datus PALDIES lojalitātes programmas (turpmāk – PALDIES programma) ietvaros apstrādā “MAXIMA Latvija” SIA (turpmāk – MAXIMA vai Mēs).
MAXIMA kā personas datu apstrādes pārzinis atbild par Jūsu personas datu apstrādi PALDIES programmas ietvaros un atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta prasībām ar šo Privātuma politiku informē Jūs par veikto personas datu apstrādi.
II. Kā ar Mums iespējams sazināties?
-
Mūsu rekvizīti:
“MAXIMA Latvija” SIA
Reģistrācijas Nr.: 4003520643
Juridiskā adrese: Latgales iela 257, Rīga, LV-1019Par visiem PALDIES programmas jautājumiem ar Mums iespējams sazināties:
- 1) rakstot uz elektroniskā pasta adresi: paldies@maxima.lv
- 2) zvanot uz Mūsu bezmaksas informatīvo tālruni: 8000 2020
III. Kā iespējams sazināties ar MAXIMA personas datu aizsardzības speciālistiem?
-
Par visiem personas datu apstrādes jautājumiem iespējams sazināties ar MAXIMA personas datu aizsardzības speciālistiem:
- 1) rakstot uz elektroniskā pasta adresi: datu.aizsardziba@maxima.lv
- 2) rakstot uz pasta korespondences adresi, vēstuli adresējot: “MAXIMA Latvija SIA Datu aizsardzības speciālistam, Latgales iela 257, Rīga, LV-1019”
IV. Kādiem nolūkiem Mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
-
4.1. Jūsu dalības reģistrācijai un profila izveidei PALDIES programmā
-
Saskaņā ar PALDIES programmas noteikumiem dalība PALDIES programmā balstās uz līgumisko attiecību nodibināšanu – reģistrējoties un lietojot PALDIES karti, Jūs saņemat iespēju izmantot PALDIES programmā paredzētās atlaides un priekšrocības, bet Mēs saņemam Mūsu uzņēmējdarbības attīstīšanai un pilnveidošanai nepieciešamo informāciju.
Lai reģistrētos dalībai MAXIMA PALDIES programmā Jums nepieciešams:- • MAXIMA veikalā iegādāties PALDIES plastikāta karti un aizpildīt PALDIES reģistrācijas anketu
(Jums ir iespēja izvēlēties, vai pašrocīgi aizpildīt papīra formas PALDIES reģistrācijas anketu un iesniegt to kādā
no MAXIMA veikaliem, vai arī MAXIMA tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies patstāvīgi izveidot savu PALDIES kontu un aizpildīt elektronisko PALDIES anketu);
VAI - • digitālā formātā izveidot virtuālo PALDIES karti, lejupielādējot MAXIMA mobilo lietotni savā viedierīcē un aizpilot lietotnē iekļauto PALDIES anketu;
- • iepazīties ar PALDIES programmas noteikumiem (turpmāk – Noteikumi);
- • iepazīties ar šo PALDIES programmas Privātuma politiku (turpmāk – Politika);
- • sniegt apliecinājumu par iepazīšanos ar Politiku un Noteikumiem, atzīstot šos dokumentus sev par saistošiem.
- • MAXIMA veikalā iegādāties PALDIES plastikāta karti un aizpildīt PALDIES reģistrācijas anketu
(Jums ir iespēja izvēlēties, vai pašrocīgi aizpildīt papīra formas PALDIES reģistrācijas anketu un iesniegt to kādā
no MAXIMA veikaliem, vai arī MAXIMA tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies patstāvīgi izveidot savu PALDIES kontu un aizpildīt elektronisko PALDIES anketu);
-
SVARĪGI!
Pieņemot Jūsu reģistrācijas anketu, Mēs uzskatām, ka Jūsu dati ir precīzi un pareizi, bet visas Jūsu piekrišanas un apliecinājumi ir norādīti saskaņā ar Jūsu brīvu gribu, izsmeļoši iepazīstoties ar šo Politiku un Noteikumiem.
Ļoti būtiski, lai Jūsu norādītie dati anketā būtu precīzi un pareizi. Ja Jūs norādīsiet nepareizus vai neprecīzus datus, tos aizmirsīsiet vai neatjaunosiet, datiem mainoties, Mums var rasties grūtības nodrošināt Jums ērtu PALDIES programmas priekšrocību izmantošanu vai Jūsu tiesību īstenošanu. Atsevišķos gadījumos neprecīzi vai nepareizi norādīti dati var būt par iemeslu Jūsu PALDIES kartes bloķēšanai, izbeidzot Jūsu dalību PALDIES programmā, piemēram, ja Mums radīsies nepieciešamība saņemt vai atjaunināt PALDIES programmas izpildei vajadzīgās Jūsu piekrišanas, bet Mēs nevarēsim Jūs identificēt kā attiecīgās PALDIES kartes īpašnieku. Par to, kā aktualizēt savas anketas datus, kas ir mainījušies, varat uzzināt Politikas 11.2. sadaļā.
Lai nodibinātu Mūsu un Jūsu tiesiskās attiecības saistībā ar PALDIES programmu, Mums sākotnēji ir nepieciešams izveidot PALDIES programmas dalībnieka profilu, apstrādājot PALDIES reģistrācijas anketas datus:
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, dzīvesvieta (Jūsu norādītie dati par dzīvesvietu – novads, pilsēta, pagasts, ciems, ielas un mājas numurs, korpuss vai mājas nosaukums – pēc reģistrācijas PALDIES programmā tiek pārveidoti ģeo-kvartālā, tas ir, fiksētā 100 x 100 m apgabalā, vai ja dzīvojat mazāk apdzīvotās vietās – aptuveni 500 x 500 m apgabalā), e-pasta adrese un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numurs, informācija par dotajām (vai nedotajām) piekrišanām, paraksts un apliecinājums dalībai PALDIES programmā saskaņā ar Noteikumos paredzēto kārtību. Reģistrācijas anketas aizpildīšana un Jūsu profila izveide PALDIES programmā ir nepieciešama, lai ar Jums noslēgtu un izpildītu līgumu par dalību PALDIES programmā – datu apstrāde tiek veikta, lai noslēgtu un izpildītu līgumu (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts). Apstrāde tiek veikta arī, lai vēlākā laika posmā būtu nodrošināta Mūsu leģitīmo interešu īstenošana:
– analizēt nepersonalizētus datus un sagatavot uzņēmējdarbībai nepieciešamās atskaites, lai vērtētu savu uzņēmējdarbību, attīstītu MAXIMA veikalu tīklu, ņemot vērā PALDIES programmas dalībnieku vajadzības, un radītu labumus gan saviem klientiem, gan savai uzņēmējdarbībai;
– nodrošināt kvalitatīvu servisu, apkalpošanu, sadarbību (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunkts).Jūsu datus mēs glabājam visu laika periodu, kamēr Jūs piedalāties PALDIES programmā, kā arī vēl 5 (piecus) gadus pēc dalības izbeigšanas PALDIES programmā ierobežotu datu apjomu – Jūsu PALDIES kartes numuru, vārdu, uzvārdu, Jūsu dotos apliecinājumus, piekrišanas komerciālu paziņojumu saņemšanai un profilēšanai (ja tādas tika dotas), lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). Pēc dalības pārtraukšanas PALDIES programmā Jūsu dzimšanas datums, dzimums, dzīvesvieta, e-pasts, telefona numurs tiek anonimizēti 24 (divdesmit četru) stundu laikā un šie dati vairs nav pieejami. Balstoties uz Jūsu PALDIES programmas anketas datiem, Mēs Jums piešķiram PALDIES kartes numuru un izveidojam lojalitātes datubāzē unikālu PALDIES programmas dalībnieka profilu, kas nodrošina Jūsu dalību PALDIES programmā – informācijas uzkrāšanu par pirkumiem, kas veikti ar PALDIES karti, PALDIES programmas priekšrocību piešķiršanu un izmantošanu, Jūsu tiesību īstenošanu, ievērojot šo Politiku un Noteikumus.
Jūsu vārda, uzvārda un dzimšanas datuma iekļaušana PALDIES programmas dalībnieka profilā ir nepieciešama, lai Mēs Jūs varētu identificēt kā PALDIES programmas dalībnieku un attiecīgās PALDIES kartes īpašnieku, ja Jūs vēlaties mainīt nolietojušos vai nozaudētu PALDIES karti pret jaunu, veikt karšu apvienošanu, aktualizēt vai mainīt savus datus, vai vēršaties pie Mums saistībā ar citu ar personas datu apstrādi saistīto tiesību īstenošanai.
Dzimšanas datumu, dzimumu un dzīvesvietas ģeo-kvartālu Mums ir nepieciešams iekļaut PALDIES lojalitātes datubāzes dalībnieka profilā, lai apstrādātu kontekstā ar pirkumu datiem, kas tiks apkopoti, Jums lietojot PALDIES karti, un tālāk šos datus izmantotu Mūsu leģitīmo interešu īstenošanai – lai vērtētu savu uzņēmējdarbību, un radītu labumus gan saviem klientiem, gan savai uzņēmējdarbībai. Šīs apstrādes ietvaros Mēs analizēsim klientu nepersonalizētus datus un sagatavosim uzņēmējdarbībai nepieciešamās atskaites, kā aprakstīts šīs Politikas 4.3. punktā.
Jūsu PALDIES programmas dalībnieka profilā Mēs reģistrējam informāciju par Jūsu dotajām (vai nedotajām) piekrišanām un izvēlēto saziņas veidu, lai Mēs zinātu, vai un kādā veidā Mēs drīkstam Jums nosūtīt komerciālus paziņojumus.
Jūsu kontaktinformācijas datus (elektroniskā pasta adresi un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numuru) Mēs izmantojam sadarbībai ar Jums – gan Jūsu identifikācijai; gan saziņai ar Jums dažādos neparedzētos gadījumos, piemēram, ja esat aizmirsis savus pirkumus, naudas maku vai esat pazaudējis savu PALDIES karti; gan atbildot uz Jūsu pieprasījumiem, piezīmēm; gan sniedzot Jums būtisku informāciju par PALDIES programmu, piemēram, Noteikumu un/vai šīs Politikas izmaiņām, kā arī, ja būsim saņēmuši Jūsu piekrišanu – komerciālu paziņojumu nosūtīšanai.Mēs piedāvājam iespēju Jums reģistrēties arī dažādās specializētās atlaižu programmās jeb “klubos”, piemēram, “Mazuļu klubā”. Lai reģistrētos dalībai “Mazuļu klubā”, Jums papildus reģistrācijas anketas datiem jānorāda arī šādi datus:
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu bērna(-u) vārds(-i), Jūsu bērna(-u) dzimšanas datums. Datu apstrāde tiek veikta, lai noslēgtu un izpildītu līgumu, kas tiek slēgts, saņemot Jūsu apliecinājumu par dalību “Mazuļu kluba” programmā (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts). Visu periodu, kamēr Jūs piedalāties “Mazuļu klubā”. Pēc dalības pārtraukšanas PALDIES programmā vēl 5 (piecus) gadus tiks glabāts Jūsu dotais apliecinājums par dalību Mazuļu klubā, lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā).
-
Saskaņā ar PALDIES programmas noteikumiem dalība PALDIES programmā balstās uz līgumisko attiecību nodibināšanu – reģistrējoties un lietojot PALDIES karti, Jūs saņemat iespēju izmantot PALDIES programmā paredzētās atlaides un priekšrocības, bet Mēs saņemam Mūsu uzņēmējdarbības attīstīšanai un pilnveidošanai nepieciešamo informāciju.
-
4.2. PALDIES programmas priekšrocību sniegšanai
-
PALDIES programmas ietvaros Mēs piedāvājam Jums šādas priekšrocības:
- • MAXIMA nauda - tās piešķiršanu, uzkrāšanu, izmantošanu MAXIMA veikalos, MAXIMA naudas atmaksāšanu uz PALDIES karti (ja Jūs atgriežat preci, kuru iegādājāties, izmantojot MAXIMA naudu);
- • PALDIES piedāvājumi – izdevīgi piedāvājumi, kurus varat izmantot ar Jūsu PALDIES karti, ja Karti lietojat pie kases pirkuma brīdī. Mēs pastāvīgi publicējam informāciju par PALDIES programmas piedāvājumiem savā tīmekļvietnē www.maxima.lv, PALDIES programmas dalībnieku PALDIES kontos, MAXIMA PALDIES informatīvajos izdevumos, citos informācijas kanālos, kā arī, ja būsim saņēmuši Jūsu piekrišanu – varam nosūtīt komerciāla paziņojuma veidā, ņemot vērā Jūsu izvēlēto saziņas veidu;
- • PALDIES programmas partneru akcijas, atlaides vai citas priekšrocības - Mēs regulāri rīkojam akcijas, kuru laikā Mēs piesaistām sadarbības partnerus, kas speciāli PALDIES programmas dalībniekiem rīko akcijas, piemēro atlaides vai citas priekšrocības partnera tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietās, lietojot vai uzrādot PALDIES karti. Informācija par izmantotajām priekšrocībām pie sadarbības partnera tiks apstrādāta MAXIMA programmas administrēšanas nolūkos. Šādos gadījumos, ja Jūs izmantojat priekšrocību pie sadarbības partnera, reģistrējot PALDIES karti, Jūs atzīstat sev par saistošu sadarbības partnera un Mūsu veikto personas datu apstrādi;
- • Papildus piedāvājumi - Ja PALDIES anketā izvēlējāties saņemt informāciju par piedāvājumiem un devāt piekrišanu Jūsu datu (dzīvesvietas informācija, dzimums, dzimšanas datums, pirkumu vēsture un biežums, pirkumu veikšanas vieta, Programmā piedāvāto priekšrocību izmantošana, to regularitāte) analizēšanai jeb profilēšanai, izmantojot Mūsu rīcībā esošos datus, Mēs sagatavosim un Jums piedāvāsim piemērotus piedāvājumus. Piemēram:
- - ņemot vērā Jūsu dzimšanas datumu vai vārdu, Mēs varam piešķirt atlaides noteiktām produktu kategorijām Jūsu dzimšanas dienas vai vārda dienas svinībām;
- - ja Mēs aizveram veikalu, kurā Jūs visbiežāk esat iepircies (pirkumu vēstures dati), Mēs varam piešķirt papildu priekšrocības citos tuvākajos MAXIMA veikalos.
PALDIES programmas priekšrocību sniegšanas nolūka ietvaros Mēs papildus Jūsu reģistrācijas datiem apstrādājam informāciju arī par Jūsu veiktajiem pirkumiem, izmantojot PALDIES karti:
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu PALDIES kartes numurs, veikala adrese, pirkuma datums un laiks, preču nosaukumi, daudzumi, kopējā pirkumu cena, pieskaitītā MAXIMA naudas summa, ar PALDIES karti piešķirto atlaižu summa, informācija par priekšrocību izmantošanu pie sadarbības partneriem.
Ja ir dota piekrišana papildus piedāvājumu saņemšanai un profilēšanai, nolūkā sagatavot šādus piedāvājumus, tad papildus informācijai par pirkumiem tiek apstrādāta arī informācija par Jums sniegto individuālo piedāvājumu vēsturi un informācija par to izmantošanu.Jūsu apliecinājums dalībai PALDIES programmā saskaņā ar Noteikumos paredzēto kārtību – datu apstrāde tiek veikta, lai izpildītu līgumu (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts).
Ja ir dota piekrišana individuālo piedāvājumu saņemšanai un profilēšanai nolūkā sagatavot šādus piedāvājumus, tad datu apstrādes juridiskais pamats ir datu subjekta piekrišana (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts).Digitālie čeki un pirkumu vēsture sistēmā tiek uzglabāti 2 (divus) gadus pēc pirkuma veikšanas, pēc tam automātiski dzēšot tos no sistēmas. Ja pārtraucat dalību PALDIES programmā, pirkumu vēsture tiek neatgriezeniski dzēsta 24 (divdesmit četru) stundu laikā, bet digitālie čeki 24 (divdesmit četru) stundu laikā tiek pārnesti uz ierobežotas piekļuves serveri un uzglabāti vēl 2(divus) gadus no pirkuma veikšanas, pēc tam neatgriezeniski dzēšot.
-
PALDIES programmas ietvaros Mēs piedāvājam Jums šādas priekšrocības:
-
4.3. Tirgus un pircēju rīcības izpētei, statistikas veidošanai
-
PALDIES programma ir izveidota, lai sniegtu labumus un papildu vērtības gan Jums, gan Mūsu uzņēmējdarbībai. Mēs pastāvīgi veltām visas pūles, lai MAXIMA veikali, to sortiments, rīkotās akcijas un piedāvājumi pēc iespējas labāk atbilstu Mūsu pircēju vajadzībām, lai pircējiem būtu ērti Mūs sasniegt, lai Mūsu veikalos pircēji justos lieliski, ērti atrastu nepieciešamās preces un pakalpojumus.
Veicot statistikas datu, tirgus un pircēju rīcības izpēti, kā arī gatavojot Mūsu uzņēmējdarbībai nepieciešamos pārskatus, Mēs izmantojam automatizētus datu analīzes rīkus. Analīzes laikā Mēs izmantojam nepersonalizētus datus un neapstrādājam informāciju par Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un citu Jūs identificējošu informāciju. Statistikas datu, tirgus un pircēju rīcības izpētes datu apstrādes darbības neietekmē Jūsu individuālās tiesības un intereses, veikto darbību rezultātā netiek pieņemti Jums individuāli saistoši lēmumi.
Datu analīze tiek veikta, ņemot datus no Mūsu lojālo klientu datu bāzes, tos atdalot no identifikatoriem un tālāk izmantojot nepersonalizētus datus nolūkā veidot statistiku, analizēt pirkumus, izpētīt tirgu, lai palīdzētu pieņemt būtiskus uzņēmējdarbības lēmumus par pircēju vajadzībām atbilstoša sortimenta veidošanu, cenu veidošanu, preču izvietošanu, veikalu attīstību un jaunu veikalu izvietojumu, ņemot vērā pircēju dzīvesvietu un citus faktorus. Šīs informācijas apstrāde palīdz pieņemt vispārējus Mūsu uzņēmējdarbības attīstīšanai nozīmīgus lēmumus un īstenot efektīvu pārdošanas stratēģiju:- • motivējot esošos PALDIES programmas dalībniekus iepirkties MAXIMA veikalos, piesaistot jaunus PALDIES programmas dalībniekus un uzturot ar PALDIES programmas dalībniekiem ilglaicīgu sadarbību;
- • iepazīstot un izprotot PALDIES programmas dalībniekus, viņu vajadzības un vēlmes;
- • attīstot MAXIMA veikalu tīklu, ņemot vērā PALDIES programmas dalībnieku vajadzības, piedāvājot tiem nepieciešamo, panākot, lai MAXIMA kļūtu par pircējiem vispiemērotāko veikalu.
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Dzimšanas datums, dzimums, dzīvesvietas ģeo-kvartāls, pirkuma dati, ieskaitot veikalu, pirkumu datumu un laiku, preču nosaukumus, daudzumus, kopējo pirkumu cena, ar PALDIES karti piešķirto atlaižu summa, pirkuma veikšanas veids (ar lietotni, izmantojot telefonu kā skeneri). MAXIMA leģitīmās intereses (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta f) apakšpunkts) – Mums ir interese vērtēt savu uzņēmējdarbību un radīt labumus gan saviem klientiem, gan savai uzņēmējdarbībai (nodrošināt kvalitatīvu servisu, pielāgot preču klāstu pircēju vajadzībām, plānot jaunu veikalu izvietojumu). Mēs savu uzņēmējdarbību vērtējam, vadoties no uzkrātās informācijas, pirkumu analīzes, tirgus izpētes. Balstoties uz šo uzņēmējdarbības vērtējumu, tiek pieņemti komerciāli nozīmīgi lēmumi, veidojot pircēju vajadzībām atbilstošu preču sortimentu un cenu politiku, plānojot jaunu veikalu izvietojumu. Nepersonalizēti dati atskaišu un statistikas formātā tiek uzglabāti, kamēr tie ir nepieciešami uzņēmējdarbības mērķu sasniegšanai.
-
PALDIES programma ir izveidota, lai sniegtu labumus un papildu vērtības gan Jums, gan Mūsu uzņēmējdarbībai. Mēs pastāvīgi veltām visas pūles, lai MAXIMA veikali, to sortiments, rīkotās akcijas un piedāvājumi pēc iespējas labāk atbilstu Mūsu pircēju vajadzībām, lai pircējiem būtu ērti Mūs sasniegt, lai Mūsu veikalos pircēji justos lieliski, ērti atrastu nepieciešamās preces un pakalpojumus.
-
4.4. Informācijas nosūtīšanai par piedāvājumiem un jaunumiem
- Ja, aizpildot reģistrācijas anketu, Jūs piekritīsiet informācijas saņemšanai par MAXIMA piedāvājumiem un jaunumiem, kā arī par PALDIES programmas sadarbības partneru piedāvājumiem, Mēs apstrādāsim Jūsu personas datus, lai sniegtu Jums šādus piedāvājumus un informāciju – vispārējos PALDIES programmas jaunumus, informāciju par mūsu un PALDIES programmas partneru sniegtajiem piedāvājumiem un akcijām, uzaicinājumus piedalīties preču un pakalpojumu loterijās, uzaicinājumus izteikt Jūsu viedokli par sniegtajiem pakalpojumiem un produktiem.
-
SVARĪGI!
Jūs varat jebkurā laikā atteikties saņemt PALDIES programmas piedāvājumus un informāciju vai mainīt Jūsu izvēlētos paziņojumu saņemšanas veidus (saziņas kanālus). Jūsu atteikums saņemt PALDIES programmas piedāvājumus un informāciju netraucēs Jūsu dalībai PALDIES programmā un neliegs Jums izmantot citas PALDIES programmas priekšrocības.
PALDIES programmas piedāvājumus un informāciju Mēs sniedzam tikai Jūsu izvēlētā veidā, piemēram, pa e-pastu vai ar īsziņu starpniecību.
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, e-pasta adrese un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numurs. Jūsu piekrišana saņemt PALDIES programmas piedāvājumus un informāciju – (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts). Visu laika periodu, kamēr ir spēkā Jūsu piekrišana vai kamēr piedalāties PALDIES programmā, kā arī vēl 5 (piecus) gadus pēc dalības izbeigšanas PALDIES programmā Mēs saglabājam noteiktu datu apjomu - Jūsu PALDIES kartes numuru, vārdu, uzvārdu, Jūsu piekrišanas - komerciālu paziņojumu saņemšanai, lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). Ja, aizpildot reģistrācijas anketu, Jūs piekritīsiet savu datu (dzīvesvietas ģeo-kvartāls, dzimums, dzimšanas datums, pirkumu vēsture un biežums, pirkumu veikšanas vieta, PALDIES programmā piedāvāto priekšrocību izmantošana, to regularitāte) profilēšanai nolūkā sagatavot individuālus piedāvājumus, Mēs apstrādāsim Jūsu personas datus, tos analizējot jeb profilējot, lai sagatavotu Jums individuālus piedāvājumus.
SVARĪGI!
Jūs varat jebkurā laikā atteikties no Jūsu datu profilēšanas nolūkā sagatavot individuālus piedāvājumus un no šo piedāvājumu saņemšanas vai mainīt Jūsu izvēlētos piedāvājumu saņemšanas veidus (saziņas kanālus). Jūsu atteikums netraucēs Jūsu dalībai PALDIES programmā un neliegs Jums izmantot citas PALDIES programmas priekšrocības, taču Mēs nevarēsim Jums sagatavot individuālos piedāvājumus.
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, dzimšanas datums, dzimums, dzīvesvietas ģeo-kvartāls, e-pasta adrese un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numurs, informācija, ja esat “Mazuļu kluba” programmas dalībnieks, pirkumu dati, ieskaitot veikalu, pirkumu datumu un laiku, preču nosaukumus, daudzumus, kopējo pirkumu cenu, Jums piedāvāto papildus piedāvājumu vēsturi un informāciju par to izmantošanu. Jūsu piekrišana datu profilēšanai nolūkā sagatavot papildus piedāvājumus un Jūsu piekrišana šo piedāvājumu saņemšanai – (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts). Visu laika periodu, kamēr ir spēkā Jūsu piekrišana vai kamēr piedalāties PALDIES programmā, kā arī vēl 5 (piecus) gadus pēc dalības izbeigšanas PALDIES programmā Mēs saglabājam ierobežotu datu apjomu – Jūsu PALDIES kartes numuru, vārdu, uzvārdu, Jūsu piekrišanas komerciālu paziņojumu saņemšanai, lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). -
Ja piekrītat, ka Jūsu dati tiek profilēti, piedāvājot Jums papildus PALDIES programmas piedāvājumus, Mēs iegūstam iespēju Jūs iepazīt un piemērot piedāvājumus, ņemot vērā Jūsu vajadzības, un sniegt citas īpaši Jums paredzētas priekšrocības. Šiem mērķiem Mēs izmantojam automatizētu datu analīzi un lēmumu pieņemšanu, tai skaitā profilēšanu. Mēs grupējam un analizējam mums pieejamos datus par Jums, tādus kā Jūsu anketā norādītie dati un/vai pirkumu dati, PALDIES konta apmeklējuma dati, Jūsu iepirkšanās paradumi un/vai citas pazīmes (piem., dzimumu, dzīvesvietu, konkrētus pirkumus u.c.), sniedzam Jums aktuālus, interesantus un izdevīgus piedāvājumus un citu informāciju, kas saistīta ar dalību PALDIES programmā.
Piemēram, ņemot vērā Jūsu vai Jūsu norādīto bērna dzimšanas dienas datumu, Mēs varam piedāvāt Jums speciālus piedāvājumus Jūsu vai Jūsu bērna dzimšanas dienas svinībām. Ja slēdzam veikalu, kuru Jūs visbiežāk esat apmeklējis, Mēs varam piešķirt Jums ierastos labumus citos Jums tuvākajos MAXIMA veikalos. Ņemot vērā Jūsu pirkumu vēsturi un pirkumu paradumus, Mēs varam piemērot izdevīgus piedāvājumus Jūsu iecienītāko kategoriju precēm vai informēt Jūs par sortimenta jaunumiem.
-
4.5. PALDIES programmas klientu apkalpošanai
- PALDIES programmas ietvaros saskaņā ar Noteikumiem Mēs klientiem nodrošinām iespēju veikt PALDIES karšu apvienošanu, PALDIES kartes bloķēšanu, kā arī, laiku pa laikam varam aicināt klientus veikt savu datu atjaunošanu. Saņemot no klientiem pieprasījumus, sūdzības vai citus iesniegumus, Mēs nodrošinām to izskatīšanu un risināšanu. Komunikācija var notikt dažādos kanālos (atkarībā no Jūsu izvēlētā komunikācijas kanāla), kā arī apstrādāto datu apjoms var atšķirties: sazinoties pa bezmaksas klientu apkalpošanas tālruni 8000 2020 (tiks veikts sarunas ieraksts klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai un Mūsu leģitīmo interešu aizsardzībai), pa e-pastu (saņemsim informāciju par Jūsu e-pastu un apstrādāsim visu informāciju, kas būs iekļauta sarakstē), izmantojot pasta pakalpojumus (saņemsim informāciju par Jūsu adresi un apstrādāsim visu informāciju, kas būs iekļauta vēstulē).
-
- • Saskaņā ar Noteikumiem, ja esat nozaudējis savu PALDIES karti vai tā nedarbojas, ir iespējams izveidot jaunu PALDIES karti un uz to pārcelt iepriekšējā PALDIES kartē uzkrāto MAXIMA naudas atlikumu un Jūsu iepriekšējā kartē reģistrētos personas datus (izņemot iepriekšējās PALDIES kartes pirkumu vēsturi, kas uz jaunās PALDIES kartes nebūs pieejama). Rūpējoties par Jūsu un pārējo PALDIES programmas dalībnieku personas datu drošību, pirms PALDIES karšu apvienošanas Mēs veiksim Jūsu personas datu salīdzināšanas procedūru. Mums ir jāzina Jūsu iepriekšējās PALDIES kartes numurs, Jūsu vārds, uzvārds un dzimšanas datums. Karšu apvienošana nebūs iespējama, ja Jūsu norādītie vai nosauktie identifikācijas dati vai dzimšanas dati nesakritīs ar līdzšinējās PALDIES kartes profilā norādīto;
- • Saskaņā ar Noteikumiem, ja nozaudēsiet savu PALDIES karti, pēc Jūsu pieprasījuma Mēs nodrošināsim PALDIES kartes bloķēšanu, ja spēsim Jūs identificēt kā konkrētās PALDIES kartes īpašnieku. Mums ir jāzina Jūsu PALDIES kartes numurs, Jūsu vārds, uzvārds un dzimšanas datums. Kartes bloķēšana nebūs iespējama, ja Jūsu norādītie vai nosauktie identifikācijas dati vai dzimšanas dati nesakritīs ar PALDIES konta profilā norādīto informāciju;
- • PALDIES programmas ietvaros Mēs laiku pa laikam varam ar Jums sazināties, lai aicinātu veikt personas datu precizitātes pārbaudi un datu atjaunināšanu, ja Jūsu sniegtajos datos ir notikušas izmaiņas. Mums būs nepieciešams Jūs identificēt, kā konkrētas PALDIES kartes īpašnieku. Jūsu identificēšanai Mēs izmantosim tādu informāciju, kā Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, uzvārds, dzimšanas datums.
- Apstrādājot PALDIES programmas klientu jautājumus un pieprasījumus, Mums ir nepieciešams apstrādāt noteiktu personas datu apjomu, lai spētu identificēt attiecīgo klientu, noskaidrotu jautājuma būtību, nodrošinātu klienta pieprasījuma izpildi un sniegtu atbildi.
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, uzvārds, dzimšanas datums, e-pasta adrese un/vai mobilā tālruņa pieslēguma numurs un/vai adrese (ja sazināties, izmantojot pasta pakalpojumus), informācija par Jūsu pieprasījumu, sūdzību vai iesniegumu, ja zvanīsiet uz Mūsu bezmaksas klientu apkalpošanas tālruni 8000 2020 – viss sarunas saturs, jo sarunas tiek ierakstītas. Nodrošinot Noteikumos norādītās darbības - karšu apvienošanu, bloķēšanu, datu atjaunošanu - personas datu apstrāde pamatojas uz Noteikumiem, attiecīgi datu apstrāde notiek, lai izpildītu Līgumu (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts).
Noteiktos gadījumos Mums ir juridisks pienākums pieņemt, izskatīt un atbildēt uz Jūsu pieprasījumiem, piemēram, attiecībā uz datu subjektu pieprasījumu apstrādi (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta c) apakšpunkts).
Telefona sarunu ierakstīšana tiek veikta Mūsu leģitīmo interešu īstenošanai - klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai un Mūsu leģitīmo interešu aizsardzībai (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta f) apakšpunkts).5 (piecus) gadus no pieprasījuma izpildes brīža, lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (pierādījumu saglabāšana savu tiesību aizsardzībai jebkādu turpmāku pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). Izņēmums pastāv attiecībā uz telefona sarunu ierakstiem – tie tiek glabāti 30 dienas no ieraksta veikšanas brīža, ja vien sarunas laikā netiek fiksēta iespējami prettiesiska informācija vai informācija, kas, iespējams, var palīdzēt Mums vai trešajām personām aizsargāt to leģitīmās intereses. Šādā gadījumā attiecīgais audioieraksts var tikt izgūts un saglabāts līdz leģitīmās intereses realizēšanas pabeigšanas brīdim.
-
4.6. Pakalpojumu un informācijas pieejamības nodrošināšanai PALDIES kartes kontā
- PALDIES programmas ietvaros apstrādātās informācijas pieejamībai un pārvaldībai Mēs nodrošinām Jums iespēju izveidot savu PALDIES kartes kontu, kurā Jūs varat:
-
- • aplūkot, atjaunināt, mainīt, papildināt vai dzēst savus personas datus;
- • dot un atsaukt piekrišanu par PALDIES programmas piedāvājumu un informācijas saņemšanu, profilēšanu šim mērķim, izvēlēties un mainīt vēlamos informācijas saņemšanas veidus;
- • nobloķēt un atbloķēt savu PALDIES karti;
- • pārskatīt savu aktīvās PALDIES kartes pirkumu vēsturi MAXIMA veikalos un internetveikalā www.barbora.lv (turpmāk - BARBORA);
- • pārbaudīt uzkrātās MAXIMA naudas atlikumu;
- • reģistrēt vai izbeigt dalību PALDIES klubu programmās;
- • pieteikties saņemt Jūsu pirkumu čekus digitālā formātā un tos apskatīt;
- • izbeigt savu dalību PALDIES programmā.
- Mūsu nodrošinātās funkcionalitātes PALDIES kontā Mēs varam laiku pa laikam mainīt. Ar brīdi, kad Jūs veicat Noteikumos noteiktās PALDIES konta izveidošanai nepieciešamās darbības un apstiprināt reģistrāciju, Mēs Jums nodrošinām PALDIES konta lietošanas pakalpojumu un Jums kļūst saistošs Noteikumos paredzētais pienākumu un tiesību kopums.
-
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Reģistrēšanās laikā anketā norādītie dati, aktīvās PALDIES kartes pirkumu vēsture, čekā iekļautā informācija, ja pieteicāties saņemt čekus digitālā formātā, pieslēgšanās dati kontam, darbības PALDIES kontā, tai skaitā tehniskie pārlūkošanas dati (IP adrese, pieslēgšanās un pārlūkošanas tehniskā informācija). Jūsu apliecinājums PALDIES konta izmantošanai saskaņā ar Noteikumos paredzēto kārtību – datu apstrāde tiek veikta, lai noslēgtu un izpildītu līgumu par pakalpojumu un informācijas pieejamību PALDIES kontā (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts). Visu laika periodu, kamēr Jūs esat PALDIES interneta konta lietotājs un piedalāties PALDIES programmā, kā arī vēl 5 (piecus) gadus pēc dalības izbeigšanas PALDIES programmā ierobežotam datu apjomam – Jūsu PALDIES kartes numurs, vārds, uzvārds, Jūsu dotie apliecinājumi, piekrišanas komerciālu paziņojumu saņemšanai un profilēšanai (ja tādas tika dotas), lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). Digitālie čeki un pirkumu vēsture sistēmā tiek uzglabāti 2 (divus) gadus pēc pirkuma veikšanas, pēc tam automātiski dzēšot tos no sistēmas. Ja pārtraucat dalību PALDIES programmā, pirkumu vēsture tiek neatgriezeniski dzēsta 24 (divdesmit četru) stundu laikā, bet digitālie čeki 24 (divdesmit četru) stundu laikā tiek pārnesti uz ierobežotas piekļuves serveri un uzglabāti vēl 2 (divus) gadus no pirkuma veikšanas, pēc tam neatgriezeniski dzēšot.
-
4.7. Pakalpojumu un informācijas pieejamības nodrošināšanai MAXIMA lietotnē
- PALDIES programmas ietvaros apstrādātās informācijas pieejamībai un pārvaldībai, kā arī dažādu citu Mūsu nodrošinātu pakalpojumu izmantošanai Mēs sniedzam Jums iespēju lejupielādēt MAXIMA mobilo lietotni, kurā Jūs varat:
- • pārbaudīt/saņemt vispārīgu informāciju par MAXIMA tirdzniecības vietām, to darba laiku un spēkā esošajiem piedāvājumiem, kas attiecas uz visiem klientiem;
- • piesaistīt savu PALDIES karti MAXIMA lietotnei, izveidojot PALDIES kontu vai radīt jaunu savu virtuālu PALDIES karti;
- • pārbaudīt PALDIES programmas informāciju un piedāvājumus un izmantot tos tirdzniecības vietās bez plastikāta PALDIES kartes;
- • aktivizēt pirkuma apmaksas funkciju ar telefonu, MAXIMA mobilajai lietotnei piesaistot bankas karti;
- • pārbaudīt visus ar MAXIMA lietotnes palīdzību veiktos maksājumus PALDIES konta pārskatos;
- • iepērkoties izmantot digitālo risinājumu “Skenē pats”. Par šo risinājumu lasiet vairāk www.maxima.lv/lietotne#skenepats;
- • skenēt QR kodu, kas redzams kases ekrānā, tādējādi izmantojot pie pirkuma savu virtuālo PALDIES karti;
- • aplūkot, atjaunināt, mainīt, papildināt vai dzēst savus personas datus;
- • dot un atsaukt piekrišanu PALDIES programmas piedāvājumu un informācijas saņemšanai, profilēšanai šim mērķim, izvēlēties un mainīt vēlamos informācijas saņemšanas veidus;
- • nobloķēt un atbloķēt savu PALDIES karti;
- • pārskatīt savu aktīvās kartes pirkumu vēsturi MAXIMA veikalos un internetveikalā BARBORA;
- • pārbaudīt uzkrātās MAXIMA naudas atlikumu;
- • reģistrēt vai izbeigt dalību PALDIES lojalitātes klubu programmās;
- • pieteikties saņemt Jūsu pirkumu čekus digitālā formātā un tos apskatīt;
- • izteikt priekšlikumus un iesniegt sūdzības Mums;
- • izbeigt savu dalību PALDIES programmā.
-
Mēs paturam tiesības vienpusēji papildināt, mainīt (tajā skaitā atcelt) vai atjaunināt lietotnes funkcijas, nodrošinot lietotnes lietotājiem atjauninātas versijas jebkurā laikā. Jaunu funkciju izstrādes gadījumā Jūs saņemsiet piedāvājumu ieviest jaunās funkcijas.
Lejupielādējot lietotni savā viedierīcē, Jums ir pienākums iepazīties ar MAXIMA lietotnes lietošanas noteikumiem un MAXIMA lietotnes privātuma politiku (pieejami https://www.maxima.lv/lietotnes-noteikumi) un jānoslēdz līgums, atzīmējot aili “Esmu izlasījis Lietotnes lietošanas noteikumus un Lietotnes privātuma politiku un vēlos noslēgt līgumu par Lietotnes izmantošanu”. Tādējādi Noteikumi kļūst par Jums un Mums saistošu tiesisku dokumentu - līgumu -, kurā noteiktas pušu tiesības un pienākumi, pirkumu iegādes un samaksas noteikumi, pušu atbildība un citi noteikumi par preču pirkšanu un pārdošanu, izmantojot lietotni. -
Apstrādātie personas dati Apstrādes juridiskais pamats Datu glabāšana Lietotnes reģistrēšanās laikā Jūsu norādītie dati, pieslēgšanās dati PALDIES kontam, darbības PALDIES kontā, tai skaitā tehniskie pārlūkošanas dati.
Maksājumu kartes dati (kartes numura pirmie seši un pēdējie četri cipari, derīguma termiņš, bankas izdevējvalsts, piekļuves atslēga pie maksājumu kartes, kartes izdevējbanka, cita tehniskā informācija, kas saistīta ar maksājumu karti), darījumu darbības (pārskati), lietojot maksājumu karti, pievienojoties lietotnei, unikālais pirkuma operācijas numurs lietotnes lietošanas laikā.
Lietotnes lietotāja vecuma grupa, reģions, citi dati no Jūsu PALDIES konta, lietotnē appskatītās preces, tirdzniecības vietas, reču akcijas un citi piedāvājumi, ar lietotnes palīdzību veikto pirkumu dati (datums, laiks, preču nosaukums, daudzums, kopējā pirkuma cena, ar PALDIES karti piešķirto atlaižu summa).
Apstrādāto datu apjoms ir atkarīgs no izmantotajām lietotnes funkcijām un plašāka informācija par apstrādātiem datiem pieejama MAXIMA lietotnes privātuma politikā.Galvenais personas datu apstrādes tiesiskais pamats ir Līguma noslēgšana un izpilde ar Jums par Lietotnes izmantošanu (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts), normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpilde, īpaši attiecībā uz norēķinu informācijas apstrādi (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta c) apakšpunkts), atsevišķos gadījumos, par ko Jūs tiekat informēts atsevišķi – Jūsu piekrišana (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts), kā arī Mūsu leģitīmo interešu nodrošināšana - Mūsu leģitīmās intereses ir analizēt datus un sagatavot komercdarbībai nepieciešamās atskaites, lai vērtētu Mūsu komercdarbību un radītu labumus gan Jums kā klientam, gan Mūsu komercdarbībai, tāpat Mūsu leģitīmās intereses ir pierādījumu saglabāšana savu tiesību aizsardzībai jebkādu turpmāku pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā (Vispārīgās datu aizsardzības regulas, 6.panta 1.punkta f) apakšpunkts). Visu laika periodu, kamēr Jūs esat Lietotnes PALDIES konta lietotājs, kā arī vēl 5 (piecus) gadus pēc dalības izbeigšanas PALDIES programmā ierobežotu datu apjomu – Jūsu PALDIES kartes numuru, vārdu, uzvārdu, Jūsu dotos apliecinājumus, piekrišanas komerciālu paziņojumu saņemšanai un profilēšanai (ja tādas tika dotas), lai nodrošinātu Mūsu leģitīmo interešu aizsardzību (savu tiesību aizsardzībai pretenziju, sūdzību saņemšanas gadījumā). Digitālie čeki un pirkumu vēsture sistēmā tiek uzglabāti 2 (divus) gadus pēc pirkuma veikšanas, pēc tam automātiski dzēšot tos no sistēmas. Ja pārtraucat dalību PALDIES programmā, pirkumu vēsture tiek neatgriezeniski dzēsta 24 (divdesmit četru) stundu laikā, bet digitālie čeki 24 (divdesmit četru) stundu laikā tiek pārnesti uz ierobežotas piekļuves serveri un uzglabāti vēl 2 (divus) gadus no pirkuma veikšanas, pēc tam neatgriezeniski dzēšot.
V. Kā Mēs iegūstam Jūsu personas datus?
- Gandrīz visus Jūsu personas datus Mēs iegūstam tikai no Jums. Anketas datus Jūs Mums iesniedzat tieši, piemēram, aizpildot PALDIES programmas reģistrācijas anketas, izveidojot un apmeklējot Jūsu PALDIES kontu, lejupielādējot lietotni un mijiedarbojoties ar to, Jums izmantojot PALDIES karti (plastikāta vai virtuālo karti).
- Dati, kurus Mēs iegūstam pastarpināti, ir dati par Jūsu izmantotajiem PALDIES programmas partneru piedāvājumiem. Tādus datus no Jums iegūst un Mums iesniedz attiecīgais PALDIES programmas sadarbības partneris. Piemēram, no interneta veikala BARBORA Mēs iegūstam datus par interneta veikalā BARBORA Jums pieskaitīto MAXIMA naudu (pirkumu kopējo summu, par pirkumiem pieskaitīto MAXIMA naudas summu, pieskaitīšanas datumu un laiku).
- Informācija par Mūsu aktuālajām sadarbībām atrodama: www.maxima.lv/paldies.
VI. Vai personas datu sniegšana ir obligāta?
- Galvenokārt, Jūsu informāciju Mēs ievācam, lai nodibinātu vai izpildītu līguma saistības ar Jums, īstenotu savas leģitīmās intereses vai izpildītu Mums saistošos juridiskos pienākumus. Informācijas iegūšana Mums ir nepieciešama attiecīgo nolūku sasniegšanai, līdz ar to informācijas nesniegšana var apdraudēt līguma noslēgšanu vai izpildi, Mūsu leģitīmo interešu īstenošanu vai juridiskā pienākuma izpildi.
- Ja konkrētu datu sniegšana nebūs obligāta, Mēs norādīsim, ka tā ir brīvprātīga – piemēram, Jums ir brīva izvēle sniegt vai nesniegt piekrišanu piedāvājumu un informācijas saņemšanai, piekrišanu profilēšanai, lai sagatavotu papildus piedāvājumus un piekrišanu komunikācijas kanāla izvēlei, norādot attiecīgo komunikācijas kanālu. Attiecīgo piekrišanu nesniegšana neietekmēs Jūsu dalību PALDIES programmā un neliegs Jums izmantot citas PALDIES programmas priekšrocības.
VII. Kā Mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
- Jūsu personas dati tiek apstrādāti, ņemot vērā konfidencialitātes un drošības prasības, īstenojot atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai aizsargātu Jūsu personīgo informāciju no nelikumīgas piekļuves, izmantošanas, atklāšanas, izmainīšanas vai dzēšanas. Mūsu izvēlētie pakalpojumu sniedzēji ir rūpīgi atlasīti, Mēs no tiem pieprasām, lai tie izmantotu atbilstošus līdzekļus, kas aizsargātu Jūsu datu konfidencialitāti un nodrošinātu Jūsu personīgās informācijas drošību.
- Mūsu darbinieki, kas veic Jūsu personas datu apstrādi, ir rakstveidā apņēmušies ievērot personas datu aizsardzības prasības un nodrošināt konfidencialitātes prasību ievērošanu.
VIII. Kādiem saņēmējiem Jūsu personas dati ir pieejami?
-
Mēs veicam vajadzīgos pasākumus, lai apstrādātu Jūsu personas datus atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem un nodrošinātu, ka personas datiem nepiekļūst trešās personas, kurām nav attiecīga tiesiskā pamata Jūsu personas datu apstrādei.
Jūsu personas datiem pēc nepieciešamības var piekļūt: -
- • darbinieki vai tieši pilnvarotās personas, kam tas nepieciešams darba pienākumu izpildei vai dotā pilnvarojuma īstenošanai;
- • personas datu apstrādātāji atbilstoši to sniegtajiem pakalpojumiem un tikai nepieciešamā apjomā, piemēram, Jūsu datus Mēs varam nodot apstrādei pakalpojumu sniedzējiem, kuri palīdz Mums izpildīt un administrēt PALDIES programmu. Tādi pakalpojumu sniedzēji ir datubāžu programmatūras uzturētāji, datubāžu administrēšanas pakalpojumu sniedzēji, datu centru uzturēšanas un mākoņdatošanas pakalpojumu sniedzēji, tiešie tirgvedības pakalpojumu sniedzēji, tirgus izpētes vai uzņēmējdarbības analītikas pakalpojumu sniedzēji. Katrā gadījumā - datu apstrādātājiem Mēs iesniedzam tikai tādu datu apjomu, kāds ir nepieciešams konkrēta uzdevuma izpildei vai konkrēto pakalpojumu sniegšanai. Mūsu iesaistītie datu apstrādātāji var apstrādāt Jūsu personas datus tikai pēc Mūsu norādījumiem un nedrīkst tos izmantot citiem mērķiem vai nodot citām personām bez Mūsu atļaujas. Turklāt tiem ir jānodrošina Jūsu datu aizsardzība saskaņā ar spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un ar Mums noslēgto rakstisko vienošanos, kas cita starpā paredz jebkuru Jūsu datu neatgriezenisku dzēšanu pēc Mūsu dotā uzdevuma izpildes vai sadarbības izbeigšanās;
- • kompetentās institūcijas vai tiesībsargājošās iestādes, piemēram, policija, Centrālā statistikas pārvalde vai uzraudzības institūcijas, uz kuru pieprasījumiem Mēs sniedzam atbildes, ja tas ir nepieciešams saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā, kā arī tās tiesībsargājošās iestādes, kurām leģitīmo interešu ietvaros informāciju sniedzam Mēs, lai aizsargātu Mūsu tiesības vai Mūsu darbinieku un īpašuma drošību, vai klientu tiesības;
- • citas trešās personas, rūpīgi izvērtējot, vai šādai datu nodošanai ir atbilstošs juridiskais pamats, piemēram, noteiktos gadījumos – PALDIES programmas sadarbības partneri.
IX. Kādās teritorijās un jurisdikcijās Mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
- Mēs apstrādājam Jūsu personas datus galvenokārt Eiropas Savienības un Eiropas ekonomiskās zonas teritorijā. Gadījumā, ja personas datu apstrādi nepieciešams uzticēt pakalpojumu sniedzējam, kas atrodas ārpus Eiropas Savienības un Eiropas ekonomiskās zonas, Mēs pārliecināmies, ka attiecīgais pakalpojuma sniedzējs datus apstrādā valstī, attiecībā uz kuru pastāv Eiropas Komisijas lēmums par atbilstošu personas datu aizsardzības līmeņa nodrošināšanu, vai ka attiecīgais pakalpojuma sniedzējs nodrošina Eiropas Komisijas apstiprināto līguma standartklauzulu attiecībā uz personas datu nosūtīšanu trešajām valstīm ievērošanu. Tajās datu apstrādes darbībās, kur tiek izmantoti trešo pušu sniegtie pakalpojumi, piemēram, ja apstiprinājāt Google Analytics sīkdatņu izmantošanu, tad saistībā ar datu nodošanu uz valstīm ārpus Eiropas Savienības un Eiropas ekonomiskās zonas attiecīgie pakalpojumu sniedzēji ir atzīstami par patstāvīgiem datu pārziņiem, tādēļ pirms datu apstrādes apstiprināšanas aicinām Jūs iepazīties ar šo pakalpojumu sniedzēju privātuma politikām.
X. Vai personas dati tiek izmantoti automatizētu lēmumu pieņemšanai, tostarp profilēšanai?
-
1. Jūs PALDIES programmas anketā izvēlējāties saņemt informāciju par piedāvājumiem un devāt piekrišanu Jūsu datu (dzīvesvietas informācija, dzimums, dzimšanas datums, vārds, pirkumu vēsture un biežums, pirkumu veikšanas vieta, PALDIES programmā piedāvāto priekšrocību izmantošana, to regularitāte) analizēšanai jeb profilēšanai, izmantojot Mūsu rīcībā esošos datus.
Šādos gadījumos Mēs automatizēti sagatavosim un Jums piedāvāsim piemērotus piedāvājumus. Piemēram:
- • ņemot vērā Jūsu dzimšanas datumu, Mēs varam piešķirt atlaides noteiktām produktu kategorijām Jūsu dzimšanas dienas svinībām;
- • ja Mēs aizveram veikalu, kurā Jūs visbiežāk esat iepircies (pirkumu vēstures dati), Mēs varam piešķirt papildu priekšrocības citos tuvākajos MAXIMA veikalos.
-
2. Mūsu leģitīmo interešu ietvaros Mēs izmantojam automatizētus datu analīzes rīkus, apkopojot statistikas datus, veicot tirgus un pircēju rīcības izpēti, kā arī gatavojot Mūsu uzņēmējdarbībai nepieciešamos pārskatus, lai:
- • motivētu esošos PALDIES programmas dalībniekus iepirkties MAXIMA veikalos, piesaistītu jaunus PALDIES programmas dalībniekus un uzturētu ar PALDIES programmas dalībniekiem ilglaicīgu sadarbību;
- • iepazītu un izprastu PALDIES programmas dalībniekus, viņu vajadzības un vēlmes;
- • attīstītu MAXIMA veikalu tīklu, ņemot vērā PALDIES programmas dalībnieku vajadzības, piedāvājot tiem nepieciešamo, panākot, lai MAXIMA kļūtu par pircējiem vispiemērotāko veikalu.
Šīs datu analīzes laikā Mēs izmantojam nepersonalizētus datus un neapstrādājam informāciju par Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un citu Jūs identificējošu informāciju, turklāt statistikas datu, tirgus un pircēju rīcības izpētes datu apstrādes darbības neietekmē Jūsu individuālās tiesības un intereses, kā arī veikto darbību rezultātā netiek pieņemti Jums individuāli saistoši lēmumi, bet gan šīs informācijas apstrāde palīdz pieņemt vispārējus Mūsu uzņēmējdarbības attīstīšanai nozīmīgus lēmumus un īstenot efektīvu pārdošanas stratēģiju kopumā.
XI. Kādas ir Jūsu tiesības kā datu subjektam?
Datu aizsardzības normatīvie akti piešķir Jums tiesības, kuras Jūs varat brīvi izmantot, vēršoties pie Mums:
-
11.1. Tiesības iegūt informāciju par to, vai Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, un, ja apstrādājam, tad kādus
- Jums ir tiesības saņemt Mūsu apstiprinājumu par to, vai Mēs apstrādājam Jūsu personas datus un arī tiesības zināt, kādus Jūsu personas datus Mēs apstrādājam, kā arī informāciju par datu apstrādes mērķiem, apstrādājamo datu kategorijām, datu saņēmēju kategorijām, datu apstrādes periodu, datu iegūšanas avotiem, automatizētu lēmumu pieņemšanu, tai skaitā - profilēšanu, kā arī šādu datu apstrāžu nozīmi un sekām.
- Lielāko daļu no šīs informācijas Mēs sniedzam Jums šajā Politikā un ticam, ka tā Jums būs noderīga.
- Ja esat PALDIES konta lietotājs, Jūs varat savā PALDIES kontā iepazīties ar Jūsu personas datiem, kurus Mēs apstrādājam, piemēram, pārbaudīt aktuālo anketas informāciju, Jūsu dotās piekrišanas, atsaukt jau dotās vai dot jaunas piekrišanas. Jūs varat pārskatīt aktuālos piedāvājumus, kā arī saņemt vēsturiskos datus par pirkumiem ar PALDIES karti (MAXIMA naudas pieskaitīšanu un noskaitīšanu) par vismaz pēdējiem 2 (diviem) gadiem, pārbaudīt MAXIMA naudas atlikumu. Vēršam Jūsu uzmanību, ka PALDIES konts ir saistīts ar konkrēto PALDIES karti, tādēļ kontā tiek norādīta tikai spēkā esošās PALDIES kartes lietošanas vēsture. Ja Jūs maināt PALDIES karti, iepriekšējās kartes lietošanas vēsture PALDIES kontā netiks uzrādīta pat tādā gadījumā, ja esat veicis karšu apvienošanu.
- Ja šajā Politikā un PALDIES kontā norādītā informācija Jums nav pietiekama, Jūs vienmēr varat vērsties pie Mums šīs Politikas 2. un 3. sadaļā norādītajos veidos.
-
11.2. Tiesības pieprasīt labot personas datus
- Ja ir mainījušies Jūsu reģistrācijas anketā norādītie dati, vai Jūs redzat, ka Mūsu apstrādātā informācija par Jums ir neprecīza vai nepareiza, Jums ir tiesības pieprasīt šo informāciju mainīt, precizēt vai izlabot.
- Jūs varat labot savus datus patstāvīgi PALDIES kontā vai iesniedzot aktualizētu PALDIES programmas anketu. Jūs varat vērsties pie Mums šīs Politikas 2. un 3. sadaļā norādītajos veidos un pieprasīt, lai Jūsu dati tiktu izlaboti vai lai Mēs tos precizētu.
-
11.3. Tiesības atsaukt piekrišanu
- Gadījumos, kad Jūsu datus Mēs apstrādājam uz Jūsu piekrišanas pamata, Jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, un uz Jūsu piekrišanas pamatotā datu apstrāde tiks pārtraukta.
- Piemēram, Jūs varat jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu saņemt PALDIES programmas piedāvājumus un informāciju, kā arī piekrišanu profilēšanai. Šo piekrišanu atsaukšana neierobežos Jūsu turpmāko dalību PALDIES programmā un iespēju izmantot citas tās priekšrocības, taču tas nozīmēs, ka Mēs nevarēsim sniegt Jums personīgi informāciju par akcijām vai izteikt papildus izdevīgus piedāvājumus.
- Savas piekrišanas Jūs varat koriģēt - atsaukt tās vai atkārtoti dot iepriekš atsauktu piekrišanu, iesniedzot atbilstoši aktualizētu PALDIES programmas anketu, mainot piekrišanu nosacījumus savā PALDIES kontā vai sazinoties ar Mums šīs Politikas 2. un 3. sadaļā norādītajos veidos.
- Ja Jūsu piekrišana zaudē spēku vai tiek atsaukta vai anulēta, Mēs dzēšam datus, kas tiek apstrādāti uz Jūsu piekrišanas pamata, ja vien to apstrādei nav arī cits tiesiskais pamats, lai sasniegtu citus šajā Politikā paredzētos datu apstrādes mērķus. Politikā norādītajos gadījumos – neatgriezeniski anonimizējam datus.
- Jebkurā gadījumā Jūsu doto piekrišanu un pierādījumu par to Mēs varam uzglabāt ilgāku periodu, ja tas ir nepieciešams, lai varētu aizsargāt savas tiesības saistībā ar pret Mums izteiktām prasībām, pretenzijām.
-
11.4. Tiesības iesniegt sūdzību
- Ja uzskatāt, ka Mēs apstrādājam Jūsu datus, pārkāpjot personas datu aizsardzības normatīvo aktu prasības, Mēs aicinām Jūs vispirms vērsties pie Mums. Mēs ticam, ka Mums izdosies kliedēt visas Jūsu šaubas, apmierināt pieprasījumus un novērst Mūsu pieļautās kļūdas, ja tādas būs.
- Ja Jūs nebūsiet apmierināts ar Mūsu piedāvātajiem risinājumiem vai Mēs, Jūsuprāt, nebūsim veikuši nepieciešamās darbības, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraugošajai institūcijai, kas Latvijas Republikā ir Datu valsts inspekcija – www.dvi.gov.lv
-
11.5. Tiesības iebilst pret datu apstrādi, ja apstrāde ir pamatota ar leģitīmajām interesēm vai apstrāde notiek tiešās tirgvedības nolūkos un ietver profilēšanu
- Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, ja personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz Mūsu leģitīmajām interesēm vai apstrāde notiek tiešās tirgvedības nolūkos un ietver profilēšanu. Tomēr, ņemot vērā PALDIES programmas mērķus un abu pušu - gan Jūsu kā datu subjekta, gan Mūsu kā datu pārziņa - leģitīmo interešu līdzsvaru, Jūsu iebildumi var nozīmēt, ka, pārtraucot Jūsu datu apstrādi, ko Mēs veicam uz Mūsu leģitīmo interešu pamata, Mēs nevarēsim nodrošināt iespēju Jums turpmāk piedalīties PALDIES programmā.
- Ja vēlaties izmantot šajā sadaļā norādītās tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu Mūsu Datu aizsardzības speciālistam, izmantojot šīs Politikas 3. sadaļā norādīto kontaktinformāciju.
-
11.6. Tiesības pieprasīt izdzēst datus (tiesības būt aizmirstam)
- Pastāvot atbilstošiem personas datu apstrādes normatīvajos aktos minētajiem apstākļiem, piemēram, ja personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi, zūd datu apstrādes tiesiskais pamats, Jums ir tiesības lūgt, lai Mēs dzēstu Jūsu personas datus. Ja vēlaties izmantot šīs tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu Mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
- Jūs jebkurā laikā varat arī patstāvīgi izdzēst savus personas datus, pieslēdzoties savam PALDIES kontam un veicot tajā piedāvātās darbības sava PALDIES konta dzēšanai. Šajā gadījumā ar šādām Jūsu darbībām tiks pārtraukta Jūsu dalība PALDIES programmā un neatgriezeniski izdzēsti personas dati, kas bija nepieciešami PALDIES programmas īstenošanai. Gadījumā, ja personas dati, kas apstrādāti Jums esot PALDIES programmas dalībniekam, ir izmantojami citiem šajā Politikā minētajiem mērķiem, un to apstrādes tiesiskais pamats nav piekrišana, Mēs varam saglabāt attiecīgo informāciju, lai nodrošinātu citu mērķu sasniegšanu, piemēram, lai nodrošinātu pierādījumu saglabāšanu pretenziju gadījumā, kas varētu būt par Jūsu kā PALDIES programmas dalībnieka pieredzi.
-
11.7. Tiesības pieprasīt ierobežot datu apstrādi
- Pastāvot attiecīgiem datu apstrādes normatīvajos aktos minētiem apstākļiem, piemēram, ja personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Jūs apstrīdat datu precizitāti, Jūs iesniedzat iebildumus par datu apstrādi uz Mūsu leģitīmo interešu pamata, Jums ir tiesības ierobežot Jūsu datu apstrādi. Tomēr norādām, ka datu apstrādes ierobežošanas dēļ un uz šādu ierobežojumu periodu Mums var nebūt iespēju nodrošināt Jums visas PALDIES programmas sniegtās ērtības un priekšrocības.
- Ja vēlaties izmantot šajā sadaļā norādītās tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu Mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
-
11.8. Tiesības uz datu pārnesamību
- Jums ir tiesības lūgt tādu datu pārnešanu, kurus Jūs Mums esat iesniedzis elektroniskā formā. Saņemot Jūsu pieprasījumu par datu pārnešanu, Mēs Jūsu tiesību realizāciju nodrošināsim, izsniedzot datus plaši izmantojamā un datorlasāmā formātā vai arī nosūtīsim Jūsu pieprasītos datus elektroniskā formā Jūsu izvēlētajam adresātam, ievērojot Jūsu pieprasījumā norādīto informāciju.
- Ja vēlaties izmantot tiesības uz datu pārnesamību, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu Mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
-
11.9. Tiesības nebūt automatizētas datu apstrādes, tostarp profilēšanas, rezultātā pieņemta lēmuma subjektam
- Ja automatizētas datu apstrādes, tostarp profilēšanas, rezultātā pieņemtais lēmums Jums rada tiesiskās sekas vai kādā citā veidā Jūs būtiski ietekmē, Jums ir tiesības nebūt šāda lēmuma subjektam un tiesības prasīt cilvēka līdzdalību lēmuma pieņemšanā.
- Ja vēlaties izmantot tiesības nebūt automatizētas datu apstrādes, tostarp profilēšanas, rezultātā pieņemta lēmuma subjektam, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu Mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
-
11.10. Pieprasījumu izskatīšanas kārtība
- Tiecoties aizsargāt visu Mūsu klientu datus no nelikumīgas atklāšanas, Mums, saņemot Jūsu pieprasījumu sniegt datus vai īstenot citas Jūsu tiesības, būs jāpārliecinās, vai PALDIES karte ir izdota tieši Jums. Šim mērķim Mēs varam lūgt Jūs norādīt Jūsu reģistrācijas anketā norādītos aktuālos anketas datus, piemēram, vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu, e-pasta adresi vai mobilā tālruņa pieslēguma numuru un salīdzināt, vai Jūsu norādītie dati sakrīt ar atbilstošajiem anketas datiem. Veicot šo pārbaudi, Mēs varam izsūtīt kontroles paziņojumu uz PALDIES kartes reģistrācijas anketā norādīto kontaktinformāciju - īsziņu vai elektronisko pastu, lūdzot veikt autorizāciju. Ja pārbaudes procedūra būs neveiksmīga, tas ir, Jūsu norādītie anketas dati nesakritīs ar PALDIES kartes reģistrācijas anketā norādītajiem datiem vai Jūs neveiksiet autorizāciju pēc nosūtītās īsziņas vai e-pasta paziņojuma, Mēs būsim spiesti konstatēt, ka Jūs neesat pieprasīto datu subjekts, un būsim spiesti noraidīt Jūsu iesniegto pieprasījumu.
- Saņemot Jūsu pieprasījumu par jebkuru Jūsu tiesību īstenošanu un veiksmīgi veicot iepriekš norādīto pārbaudes procedūru, Mēs apņemamies nekavējoties, taču jebkurā gadījumā ne vēlāk kā viena mēneša laikā no Jūsu pieprasījuma saņemšanas un pārbaudes procedūras beigām, sniegt Jums informāciju par Jūsu pieprasījuma izpildes virzību. Ņemot vērā pieprasījuma sarežģītību un skaitu, Mums ir tiesības 1 (viena) mēneša periodu pagarināt vēl uz 2 (diviem) mēnešiem, par to Mēs informēsim Jūs līdz pirmā mēneša beigām un norādīsim šāda pagarinājuma iemeslus.
- Ja Jūsu pieprasījums ir iesniegts ar elektroniskajiem saziņas līdzekļiem, arī atbildi Mēs Jums sniegsim ar elektroniskajiem saziņas līdzekļiem, izņemot gadījumus, kad tas nebūs iespējams, piemēram, lielā informācijas apjoma dēļ vai ja Jūs lūgsiet Jums atbildēt citā veidā.
- Ja būsim spiesti noraidīt Jūsu pieprasījumu normatīvajos aktos norādīto apstākļu dēļ, Mēs Jūs rakstveidā informēsim par atteikumu, attiecīgi pamatojot atteikumu.
XII. Privātuma politikas piemērošana, spēkā esamība un grozījumi
- Politika nav piemērojama citiem Mūsu vai Mūsu grupas uzņēmumu piedāvātajiem pakalpojumiem, tādiem kā tīmekļvietnei www.maxima.lv, maksājumu pakalpojumiem, uz info@maxima.lv, vai citos šajā Politikā neminētos veidos iesniegto Jūsu pieprasījumu, lūgumu un/vai sūdzību administrēšanai.
- Šī Politika ir spēkā no 2018. gada 08. maija un pēdējo reizi koriģēta 2024. gada 10. oktobrī. Ja mainīsim šo Politiku, publicēsim tās atjaunināto versiju savā tīmekļvietnē www.maxima.lv/paldies, kā arī, izmantojot Jūs norādīto kontaktinformāciju, Jūs tiksiet informēts par izmaiņām, aicinot ar tām iepazīties.