Pircēju paradumu maiņa - mazumtirdzniecības izaicinājumi un iespējas jaunajā “turbulences” laikmetā
Pēdējie divi gadi un īpaši pēdējie mēneši ir satricinājuši visu pasauli un skāruši ikvienu no mums. Kopš 2020. gada marta esam pakāpeniski iemācījušies dzīvot un strādāt jaunā realitātē, savukārt šī gada pavasarī sākām patiesi apzināties, cik liela vērtība ir miers, savstarpējā cieņa, sadarbība un atbalsts.
Šajā strauji mainīgajā laikmetā, kad pārmaiņas ir grūti prognozējamas un izteikti globālas, arī mazumtirdzniecības nozare gājusi cauri vairākiem pārmaiņu posmiem, cenšoties pēc iespējas operatīvāk un efektīvāk tiem pielāgoties. Tāpēc jaunākais, nu jau četrpadsmitais “Maxima mazumtirdzniecības kompass” pētījuma apskats ir veltīts būtiskākajām izmaiņām un aktuālākajām tendencēm, kas ir raksturīgas šim pārmaiņu laikam.