I. TERMINI UN DEFINĪCIJAS
- MAXIMA lietotne / Lietotne - lietotne (aplikācija), kuru paredzēts izmantot viedtālrunī (piemēram, mobilajā viedtālrunī) vai citā viedierīcē un ko lieto, lai uzzinātu par esošajiem MAXIMA piedāvājumiem, atlaidēm vai citām Tirdzniecības vietā pieejamām priekšrocībām, pārbaudītu un saņemtu PALDIES lojalitātes programmas piedāvājumus, atlaides vai citas priekšrocības un maksātu par pirkumiem Tirdzniecības vietās, u.tml.
- MAXIMA / Pārdevējs / Lietotnes īpašnieks - MAXIMA Latvija SIA, reģ. Nr. 40003520643, juridiskā adrese Latgales iela 257, Rīga, LV-1019, kas nodrošina Lietotnes funkcionalitāti (t.sk. MAXIMA piedāvājumu, atlaižu, priekšrocību ievietošanu Lietotnē un norēķinu veikšanu par pirkumiem Tirdzniecības vietās) un ar kuru Lietotnes lietotājs noslēdz Līgumu par Lietotnes izmantošanu.
- Lietotnes lietotājs - fiziska persona, kas ir lejupielādējusi Lietotni savā viedierīcē, iepazinusies ar šiem MAXIMA Lietotnes lietošanas noteikumiem, Lietotnes privātuma politiku un ir noslēgusi Līgumu ar Pārdevēju par Lietotnes izmantošanu. Lietotnes lietotājs var būt un nebūt Klients.
- Klients - pircējs, kas iegādājas preces no Pārdevēja, vai PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks.
- Puses - Lietotnes lietotājs un Pārdevējs kopīgi.
- Tirdzniecības vieta - jebkurš MAXIMA veikals, kurā Pārdevējs pārdod preces un pieņem maksājumus par pirkumiem ar MAXIMA Lietotnes palīdzību.
- Noteikumi - šie MAXIMA Lietotnes lietošanas noteikumi, kas ir atzīstami arī par Līguma noteikumiem.
- PALDIES Lojalitātes programma - Pārdevēja īstenotā PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieku lojalitātes programma “PALDIES”.
- PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks / Dalībnieks - pircējs, kurš piedalās Pārdevēja īstenotajā PALDIES Lojalitātes programmā.
- PALDIES Lojalitātes programmas noteikumi - Pārdevēja ieviestie un īstenotie PALDIES Lojalitātes programmas noteikumi, kas attiecas uz visiem PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekiem.
- PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politika - Pārdevēja ieviesta un īstenota PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politika, kas attiecas uz visiem PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekiem.
- PALDIES Karte / Karte - PALDIES lojalitātes programmas karte, kas tiek izdota Programmas dalībniekam un piesaistīta Lietotnei, vai virtuālā PALDIES karte, kas ir izveidota Lietotnē.
- PALDIES konts - PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieka individuāls konts, kas piesaistīts Kartei, izveidots PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekiem izstrādātajā tīmekļa vietnē https://www.maxima.lv/paldies vai Lietotnē un aizsargāts ar Dalībnieka (PALDIES konta turētāja) lietotāja vārdu un paroli un kurā PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks saņem individuālus Piedāvājumus, tiek dota iespēja pārvaldīt savus Personas datus un veikt citas darbības atbilstoši tīmekļa vietnes vai Lietotnes funkcionalitātei.
- Piedāvājumi - Pārdevēja preču un pakalpojumu, atlaižu piedāvājumi, akcijas preces u.c., kas tiek piedāvāti Lietotnes lietotājam.
- Personalizēti piedāvājumi - personalizēti un profilēti (piemēram, uz pirkumu vēstures vai citu pazīmju pamata) atlaižu piedāvājum, akcijas u.c., kas izvēlētas un pielāgotas īpaši PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekam un tiek piedāvātas PALDIES kontā, Tirdzniecības vietu kasēs, uz pirkumu kvītīm, pa tālruni, e-pastu, sociālo tīklu kontos un/vai ar citām metodēm/līdzekļiem, ko var izmantot, vai ar PALDIES kartes vai jebkādas citas konkrētas metodes palīdzību, kā arī PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekam piedāvāto attiecīgo informāciju vai materiālus.
- Personas dati - Lietotnes lietotāja personas dati, ko Pārdevējs apstrādLietotnes privātuma politikā aprakstītā veidā; ja Dalībnieks piesaista savu PALDIES karti Lietotnes kontam vai rada jaunu virtuālo PALDIES karti Lietotnē – arī PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politikā norādītos personas datus.
- MAXIMA Nauda - PALDIES kartes kontā uzkrātie virtuālie lojalitātes punkti, ko var izmantot pirkuma summas segšanai līdz 99% apmērā no pirkuma summas.
- Lietotnes konts - Lietotnē izveidots individuāls Lietotnes lietotāja Lietotnes konts, kas nav PALDIES konts, ko Lietotnes lietotājs izveido Lietotnē un ko aizsargā Lietotnes lietotāja izveidots lietotāja vārds un parole, un kurā Lietotnes lietotājs saņem piedāvājumus, tiek dota iespēja pārvaldīt savus Personas datus un veikt citas darbības atbilstoši Lietotnes funkcionalitātei.
- Lietotnes privātuma politika - MAXIMA Lietotnes privātuma politika, kas sniedz informāciju kā tiks apstrādāti Lietotnes lietotāja personas dati un citu informāciju, lietojot Lietotni šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
- Komerciāli paziņojumi - ar Pārdevēju saistītas komerciālas ziņas, kas tiek sūtītas uz Lietotnes lietotāja viedierīci, lai informētu Lietotnes lietotāju par tuvumā esošajām Tirdzniecības vietām, spēkā esošajām preču akcijām, atlaidēm vai citām priekšrocībām
- Lietotnes ziņas - ar Lietotni saistīta informācija (ziņas, paziņojumi, u.tml.), kas tiek sūtītas uz Lietotnes lietotāja viedierīci, lai informētu Lietotnes lietotāju par Lietotnes darbību, grozījumiem šajos Noteikumos, u.tml.
- Drošības kods - Lietotnes lietotāja izveidots četru ciparu kods vai Lietotnes lietotāja biometriskās drošības līdzeklis (piemēram, pirksta nospiedums), ko Lietotnes lietotājs ievada/pielieto, ja piereģistrējas/vēlas piereģistrēties MAXIMA Lietotnē, vai – ja Lietotne nav aizsargāta ar Drošības kodu pēc Lietotnes lietotāja pieprasījuma – brīdī, kad apstiprina/vēlas apstiprināt maksājumu par saviem pirkumiem Tirdzniecības vietā.
- QR kods - Tirdzniecības vietā uzrādīts unikāls vizuāls kods, kas identificē konkrēto maksājumu un ar viedierīces palīdzību ļauj atveidot informāciju par pirkuma cenu, ko Lietotnes lietotājs gatavojas maksāt, pirkumam piemērotajām atlaidēm un saņemto MAXIMA naudu.
II. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
- Lejupielādējot Lietotni savā viedierīcē, Lietotnes lietotājam jāizlasa Noteikumi un Lietotnes privātuma politika un jānoslēdz Līgums, atzīmējot aili “Esmu izlasījis Lietotnes lietošanas noteikumus un Lietotnes privātuma politiku un vēlos noslēgt līgumu par Lietotnes izmantošanu”. Tādējādi Noteikumi kļūst par Lietotnes lietotājam un Pārdevējam saistošu tiesisku dokumentu - Līgumu, kurā noteiktas Pušu tiesības un pienākumi, pirkumu iegādes un samaksas noteikumi, Pušu atbildība un citi noteikumi par preču pirkšanu un pārdošanu, izmantojot Lietotni. Lietotnes lietotājs, kurš nav izlasījis Noteikumus un Lietotnes privātuma politiku un apstiprinājis tos, nav tiesīgs izmantot MAXIMA lietotni.
- Noteikumi, kas Lietotnes lietotājam jāizlasa un kuri jāapstiprina, pirmo reizi reģistrējoties MAXIMA lietotnē, attiecas uz visām Lietotnes lietotāja darbībām Lietotnē līdz atjauninātu Noteikumu publicēšanai.
- Ja Lietotnes lietotājs nolemj piesaistīt savu PALDIES karti Lietotnes kontam un piereģistrēties savā PALDIES kontā, attiecības starp Lietotnes lietotāju un Pārdevēju regulē arī PALDIES Lojalitātes programmas noteikumi un PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politika.
- Ja Lietotnes lietotājs nav PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks, bet vēlas pievienoties PALDIES Lojalitātes programmai, pēc iepazīšanās ar PALDIES Lojalitātes programmas noteikumiem un PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politiku Lietotnes lietotājs var radīt virtuālo PALDIES karti un PALDIES kontu Lietotnē.
-
Tiesības maksāt (norēķināties) par pirkumiem Tirdzniecības vietā, izmantojot Lietotni, tiek piešķirtas tikai tiem Lietotnes lietotājiem, kuri:
- atbilst šo Noteikumu I nodaļas 3. punktā un V nodaļas 1. punktā noteiktajām prasībām;
- ir piesaistījuši savu PALDIES karti Lietotnes kontam vai radījuši virtuālo PALDIES karti Lietotnē, un PALDIES karte ir aktīva (t.i., nav bloķēta);
- ir piesaistījuši savu Lietotnes kontu bankas maksājumu kartei, kas atbilst Noteikumu prasībām.
- Lietotnes lietotājam jāapstiprina sava vēlme noslēgt Līgumu un Lietotnes privātuma politikā noteiktajos gadījumos arī jāsniedz piekrišana/nepiekrišana konkrētiem Lietotnes lietotāja Personas datu apstrādes mērķiem un, PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politikā noteiktajos gadījumos.
III. MAXIMA LIETOTNES DARBĪBA
- MAXIMA Lietotnes lejupielādēšana viedierīcē ir bez maksas. Lietotni atļauts lietot tikai personām, kas sasniegušas 18 gadu vecumu. Lietotnes lietotājam jālejupielādē Lietotne savā viedierīcē no App Store vai Google Play platformām.
- Lietotnes lietotājam jāpārliecinās, vai MAXIMA Lietotne ir lejupielādēta un viedierīcē tiek izmantota tikai no III nodaļas 1. punktā norādītajām oficiālajām platformām. Lietotnes lietotājs var lejupielādēt Lietotni neierobežotā skaitā ierīču.
-
Izmantojot Lietotni, Lietotnes lietotājs var veikt šādas darbības:
- pārbaudīt/saņemt vispārīgu informāciju par Tirdzniecības vietām, to darba laiku un spēkā esošajiem piedāvājumiem Tirdzniecības vietās, kas attiecas uz visiem Lietotnes lietotājiem un Klientiem;
- piesaistīt savu PALDIES karti Lietotnes kontam vai radīt jaunu savu virtuālu PALDIES karti un pierakstīties savā PALDIES kontā vai radīt jaunu savu PALDIES kontu, ja PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekam tā nav;
- pārbaudīt PALDIES Lojalitātes programmas informāciju un piedāvājumus un izmantot tos Tirdzniecības vietās bez plastikāta Kartes;
- pārbaudīt Personalizētos piedāvājumus, ja Lietotnes lietotājs/PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks ir piekritis tos saņemt, un izmantot tos Tirdzniecības vietās, nelietojot plastikāta Karti;
- izmantot pārējās Lietotnes lietotājam / PALDIES Lojalitātes programmas dalībniekam piedāvātās priekšrocības;
- piesaistīt savu maksājumu karti Lietotnes kontam un maksāt par pirkumiem Tirdzniecības vietās ar Lietotnes palīdzību, t.i., izmantojot Lietotnes kontam piesaistīto maksājumu karti (neizmantojot plastikāta maksājumu karti);
- pārbaudīt visus ar MAXIMA Lietotnes palīdzību veiktos maksājumus Lietotnes konta pārskatos;
- izteikt priekšlikumus un iesniegt sūdzības Pārdevējam.
-
Lietotnes lietotājs nav tiesīgs:
- izveidot Lietotnē vairāk nekā vienu savu Lietotnes / PALDIES kontu;
- piesaistīt jebkuru citas personas PALDIES karti, PALDIES kontu vai maksājumu karti, kas nav paša Lietotnes lietotāja PALDIES karte, PALDIES konts vai maksājumu karte;
- izmantot Lietotni vienā viedierīcē kā reģistrēts individuālā Lietotnes konta turētājs un
- nereģistrēts Lietotnes lietotājs.
- Pārdevējs var vienpusēji papildināt, mainīt (tai skaitā atcelt) vai atjaunināt Lietotnes funkcijas, nodrošinot Lietotnes lietotājiem atjauninātas Lietotnes versijas jebkurā laikā. Jaunu funkciju izstrādes gadījumā Klients saņem piedāvājumu ieviest jaunās funkcijas un, izmantojot piedāvātos atjauninājumus, Lietotnes lietotājs izsaka vēlmi to izmantošanai.
- Pārdevējam ir tiesības vienpusēji izbeigt pakalpojumu sniegšanu caur Lietotni pilnībā vai daļēji jebkurā laikā par to iepriekš informējot Lietotnes lietotāju.
- Lai Lietotne varētu pienācīgi darboties, Lietotnei ir jābūt piekļuvei pie noteikta veida informācijas Lietotnes lietotāja viedierīcē (viedierīces operētājsistēmas un viedierīces rūpnīcas modeļa koda), kā arī pie noteiktām viedierīces funkcijām. Pirms Lietotnes lejupielādes viedierīcē lietotājs tiek informēts, ka Lieotntes darbības nodrošināšanai Lietotnei ir jābūt piekļuvei pie noteikta veida informācijas Lietotnes lietotāja viedierīcē (viedierīces operētājsistēmas un viedierīces rūpnīcas modeļa koda). lJa Lietotnes lietotājs nevēlas, lai Lietotne piekļūst šiem datiem, tad Lietotnes lietotājam nevajadzētu lejupielādēt Lietotni savā viedierīcē, bet, ja Lietotne ir jau lejupielādēta pirms šo Noteikumu un/vai Lietotnes privātuma politikas izlasīšanas, nekavējoties izdzēsiet Lietotni no savas viedierīces. Šādā gadījumā Pārdevējs nevarēs nodrošināt Lietotnes darbību Lietotnes lietotāja viedierīcē.
- Saņemot papildus piekrišanu no Lietotnes lietotāja, Pārdevējs var sūtīt komerciālus paziņojumus ar Lietotnes palīdzību uz Lietotnes lietotāja viedierīci (piemēram, mobilo viedtālruni). Papildus informāciju par šādu personas datu apstrādi var iegūt Lietotnes privātuma politikā.
IV. PALDIES KARTES PIESAISTĪŠANA UN PIERAKSTĪŠANĀS PALDIES KONTĀ
- Veicot Lietotnē norādītos pasākumus, Lietotnes lietotājs var piesaistīt savu PALDIES karti savam Lietotnes kontam un pierakstīties savā PALDIES kontā, norādot savu e-pasta adresi vai tālruņa numuru un ievadot PALDIES kontam izveidoto paroli.
- Lietotnes lietotājam, kuram nav PALDIES kartes un PALDIES konta, pēc PALDIES Lojalitātes programmas noteikumu un PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politikas izlasīšanas un apstiprināšanas, jāizveido virtuālā PALDIES karte un PALDIES konts, ievadot savu dzimšanas datumu, e-pasta adresi vai tālruņa numuru un apstiprinājuma kodu, kas saņemts norādītajā e-pasta adresē vai tālruņa numurā. Pēc virtuālās PALDIES kartes un PALDIES konta izveidošanas Lietotnes lietotājs kļūst par PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieku. Papildus informācija par personas datu apstrādi ir atrodama Lietotnes privātuma politikā.
- Lietotnes lietotājam nepieciešams nodrošināt Lietotnes kontu ar Drošības kodu, lai aizsargātu Lietotnes lietotāja Personas datus, MAXIMA naudu un citu informāciju Lietotnē un PALDIES kontā.
V. MAKSĀJUMU KARTES PIESAISTE LIETOTNES KONTAM UN MAKSĀŠANA PAR PIRKUMIEM TIRDZNIECĪBAS VIETĀS
- Tikai Lietotnes lietotājs, kurš ir PALDIES kartes turētājs, t.i., PALDIES Lojalitātes programmas dalībnieks, var piesaistīt savu maksājumu karti Lietotnes kontam un maksāt (norēķināties) par pirkumiem Tirdzniecības vietās saskaņā ar šiem Noteikumiem.
- Veicot Lietotnē norādītās darbības, Lietotnes lietotājs var piesaistīt savas VISA, VISA Electron un MasterCard maksājumu kartes (izņemot Maestro), kas atbalsta drošu tiešsaistes maksājumu funkciju (MasterCard Drošais kods, ko apstiprina Visa), savam Lietotnes kontam ar noteikumu, ka Lietotnes lietotāja maksājumu kartei ir aktivizēti drošie tiešsaistes maksājumi. Lietotnes lietotājs var piesaistīt savam Lietotnes kontam tikai vienu savu maksājumu karti.
- Veicot Lietotnē norādītās darbības, Lietotnes lietotājs tiks novirzīts uz bankas – maksājumu kartes izsniedzēja tīmekļa vietni, kurā Lietotnes lietotājam jāveic pieprasītās darbības (jāievada pierakstīšanās kodi un/vai drošības kods utt.). Pēc bankas norādījumu izpildes Lietotnes lietotājs tiks novirzīts atpakaļ uz Lietotni.
- Maksājumu kartes drošības nolūkos Lietotnes lietotājam jārada Drošības kods, veicot Lietotnē norādītās darbības, ja tas nav radīts Lietotnes nodrošināšanai, kā noteikts šo Noteikumu IV nodaļas 3. punktā. Lietotnes lietotājs var izmantot kā Drošības kodu arī savus biometriskos datus (piemēram, pirkstu nospiedumu). Ja Lietotnes lietotājs neizveido Drošības kodu, tā maksājuma karte netiek piesaistīta Lietotnes kontam.
- Ja Lietotnes lietotājs neizmanto kā Drošības kodu savus biometriskos datus, Drošības kodam jāsastāv no četrām zīmēm. Kā Drošības kodu nevar izmantot:
- vairākus vienādus ciparus pēc kārtas (piemēram, 9999, 2222 utt.);
- Ciparus augošā vai dilstošā secībā (piemēram, 9876, 2345 utt.); un
- Vienādus ciparu pārus, kas atkārtojas (piemēram, 0101, 9595 utt.).
- Ja Lietotnes lietotājs ievada Drošības kodu 4 (četras) reizes pēc kārtas nepareizi, Lietotne un/vai tās maksājumu funkcionalitāte tiek bloķēta uz 10 (desmit) minūtēm, t.i. Lietotnes lietotājs nevar veikt nekādas darbības ar Lietotni 10 (desmit) minūšu laikā.
- Pārdevējs iesaka Lietotnes lietotājam veikt Noteikumu IV nodaļas 1.-3. punktā un V nodaļas 1.-5. punktā norādītās darbības maksājumu kartes piesaistīšanai Lietotnes kontam pirms pirmā pirkuma veikšanas Tirdzniecības vietā.
- Lietotnes lietotājs var maksāt par precēm Tirdzniecības vietā ar Lietotnes palīdzību, ja pirkuma summa nepārsniedz EUR 150 (viens simts piecdesmit eiro) un pirkums nesatur pozīcijas, kas norādītas šo Noteikumu V nodaļas 17.1. punktā kā izslēgtās pozīcijas. Ja Lietotnes lietotājs vēlas pirkt preces par vairāk nekā EUR 150 (viens simts piecdesmit eiro), Lietotnes lietotājam vispirms jāsamaksā visa summa, kas pārsniedz minēto limitu, ar citiem līdzekļiem (skaidrā naudā vai ar maksājumu karti, dāvanu karti, čeku, kuponu u.c.) un pēc tam atlikuma summa, kas nepārsniedz maksājumiem ar Lietotnes palīdzību noteikto limitu.
- Piedāvātās preces, to apraksts un pirkuma cenas ir norādītas Tirdzniecības vietā un Lietotnē.
- Lietotnes lietotājam jāinformē Tirdzniecības vietas kasieris par nolūku maksāt par pirkumu ar Lietotnes palīdzību jebkurā laikā (pirms preču skenēšanas, tās laikā vai pēc tam).
- Ja Lietotnes lietotājs vēlas apstiprināt maksājumu par plānotajiem pirkumiem pirms skenēšanas sākuma vai tās laikā:
- Lietotnes lietotājs informē Tirdzniecības vietas kasieri par nolūku maksāt par pirkumiem ar Lietotnes palīdzību;
- izmantojot QR koda skenēšanas funkciju Lietotnē, Lietotnes lietotājs noskenē Tirdzniecības vietas kasiera/kases aparāta norādīto QR kodu;
- Lietotnes lietotājs apstiprina maksājumu par plānotajiem pirkumiem ar Lietotnes konta Drošības kodu;
- Lietotnes lietotājam jāiziet no Lietotnes konta un jānobloķē viedierīci;
- Tirdzniecības vietas kasieris noskenē visusLietotnes lietotāja plānotos pirkumus (vai atlikušās pozīcijas, ja skenēšana jau ir sākta, kad Lietotnes lietotājs informē par savu nolūku maksāt ar Lietotnes palīdzību) un reģistrē ar Lietotnes palīdzību veikto maksājumu kases aparātā;
- tiek piemērotas visas PALDIES Lojalitātes programmas atlaides un akcijas, un tiek veikts norēķins par Lietotnes lietotāja veiktajiem pirkumiem.
-
Ja Lietotnes lietotājs vēlas apstiprināt maksājumu par plānotajiem pirkumiem preces skenēšanas beigās:
- Tirdzniecības vietasKasieris noskenē Lietotnes lietotāja plānotos pirkumus un reģistrē ar Lietotnes palīdzību veikto maksājumu Tirdzniecības vietas kases aparātā;
- izmantojot QR koda skenēšanas funkciju Lietotnē, Lietotnes lietotājs noskenē Tirdzniecības vietas kasiera/kases aparāta norādīto QR kodu (tajā brīdī tiek piemērotas visas PALDIES Lojalitātes programmas atlaides, akcijas un citi piedāvājumi);
- Lietotnes lietotājs izvēlas Lietotnē funkciju “Maksāt ar Lietotni” un apstiprina maksājuma rēķinu, ievadot Drošības kodu.
- Pēc tam kadLietotnes lietotājs noskenē QR kodu un apstiprina maksājumu ar Drošības kodu, tiek uzskatīts, kaLietotnes lietotājs un Pārdevējs ir noslēguši pirkuma līgumu par konkrētajām precēm.
- Pēc tam kad veikts maksājums par Precēm ar Lietotnes palīdzību, Lietotnes lietotājam tiek izsniegts elektroniskā kases aparāta čeks (papīra formā) un čeka kopija tiks nosūtīta Lietotnē un pa e-pastu (elektroniskā formā). Čekā jānorāda preces un to daudzums, piemērotās atlaides, galīgā pirkuma summa, ieskaitot visus nodokļus, un pārējās ziņas, kas jānorāda saskaņā ar grāmatvedības attaisnojuma dokumentu regulējošiem tiesību aktiem. Pārdevējs saglabā pārdošanas čekus par Lietotnes lietotāja iegādātajām precēm arī Lietotnes lietotāja Lietotnes kontā.
- Pēc tam kad Lietotnes lietotājs ir apstiprinājis maksājumu par precēm, Lietotnes lietotājs var atsaukt maksājumu tikai līdz brīdim, kad Tirdzniecības vietas kasieris reģistrē ar Lietotnes palīdzību veikto Lietotnes lietotāja maksājumu Tirdzniecības vietas kases aparātā (t.i., kasieris nospiež kases aparātā pogu “Maksāt ar lietotni”). Pēc šī brīža maksājumu nevar atcelt, un atmaksāt Lietotnes lietotājam naudu. Naudu var atmaksāt tikai tādos gadījumos, kad Lietotnes lietotājs atdod preces atpakaļ Pārdevējam tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
- Preču aizvietošana un atdošana notiek Latvijas tiesību aktos noteiktajā kārtībā, ņemot vērā Noteikumu V nodaļas 17.2. punktā norādītos noteikumus un nosacījumus.
- Lietotnes lietotāja tiesības:
- Lietotnes lietotājam ir tiesības maksāt ar Lietotnes palīdzību par visām precēm, kas tiek pārdotas Tirdzniecības vietās, izņemot Pārdevēja dāvanu kartes un trešo personu piedāvātās preces un sniegtos pakalpojumus (piemēram, biļetes uz koncertiem, teātra izrādēm, citiem pasākumiem, dāvanu kuponi, transporta biļetes, maksājumi par komunālo pakalpojumu rēķiniem u.c., loterijas biļetes utt.);
- Lietotnes lietotājam ir tiesības pieprasīt nopirkto preču apmaiņu vai atdot tās atpakaļ Pārdevējam Latvijas tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Lai novērstu finansiālus noziegumus, Pārdevējs atlīdzina naudu par precēm, kas iegādātas ar Lietotnes palīdzību, tikai uz Lietotnes kontam piesaistīto maksājumu karti, un atmaksāšana jāveic ne vēlāk kā līdz tās dienas beigām, kurā saņemts atmaksāšanas pieprasījums. Kad Pārdevējs veic atmaksāšanas operāciju, nauda parasti tiek ieskaitīta Lietotnes lietotāja maksājumu kartē vai Lietotnes lietotāja norādītajā bankas kontā (ja beidzies kartes derīguma termiņš) nākamajā darba dienā saskaņā ar maksājumu kartes izdevēja noteikumiem;
- Lietotnes lietotājam ir arī citas Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktas tiesības.
-
Lietotnes lietotājam
- kurš izmanto Lietotni, ir jāpilda saistības, jāievēro Noteikumi un citi Lietotnē īpaši norādītie noteikumi un nosacījumi, kā arī jāievēro Latvijas Republikas tiesību akti.
- Pārdevēja tiesības:
- mainīt, apturēt vai izbeigt atsevišķu Lietotnes funkciju darbību pilnībā vai daļēji un mainīt elementu izkārtojumu Lietotnē;
- apturēt vai izbeigt Lietotnes darbību;
- ierobežot vai apturēt Lietotnes lietotāja piekļuvi Lietotnei, bet atsevišķos gadījumos – anulēt Lietotnes lietotāja PALDIES kontu nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma, gadījumos, kad Lietotnes lietotājs mēģina kaitēt Lietotnes darbības stabilitātei un drošībai vai nepilda savas saistības;
- neļaut Lietotnes lietotājam maksāt par pirkumiem ar Lietotnes palīdzību, ja Lietotnes lietotājs plāno maksāt ar Lietotnes palīdzību par pozīcijām, kas ir izslēgtas saskaņā ar šo Noteikumu V nodaļas 17.1.punktu, vai tad, ja pirkuma summa pārsniedz Noteikumu V nodaļas 8. punktā norādīto robežvērtību;
- citas Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktas tiesības.
- Pārdevēja pienākumi:
- nodrošināt Lietotnes lietotājam iespēju izmantot Lietotnes funkcionalitāti atbilstoši Noteikumos norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem;
- pieņemt no Lietotnes lietotāja iegādātās atpakaļ nodotās preces atbilstoši Noteikumos norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem, kā arī Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem;
- citas saistības saskaņā ar Noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem.
VI. LIETOTNES LIETOTĀJA PIENĀKUMI, DROŠĪBA UN ATBILDĪBA
- Lietotnes lietotājs lieto Lietotni tikai savām personīgajām vajadzībām un nodrošina Drošības koda un biometrisko drošības līdzekļu aizsardzību savā viedierīcē, lai trešās personas nevarētu piekļūt Lietotnes lietotāja Drošības kodam un/vai izmantot to, kā arī neizmantotu biometriskos drošības līdzekļus un Lietotni.
- Lietotnes lietotājam jānodrošina, lai trešām personām nav piekļuves tā viedierīcei un Lietotnei. Ja Lietotnes funkcijas izmanto trešā persona, kas pierakstījusies Lietotnē, izmantojot Lietotnes lietotāja pierakstīšanās datus un Drošības kodu, tiek uzskatīts, ka Lietotni lieto/ir lietojis Lietotnes lietotājs.
- Lietotnes lietotājam ir pienākums:
- izmantot Lietotni saskaņā ar Noteikumiem un labticīgi;
- iesniegt Pārdevējam pareizus un precīzus datus un nekavējoties atjaunināt tos jebkādu izmaiņu gadījumā;
- veikt pasākumus Drošības koda un drošības līdzekļu aizsardzībai;
- nodrošināt, lai viedierīce, kurā ievietota Lietotne, ir noslēgta un aizsargāta; neatstāt bez uzraudzības Lietotni ieslēgtu un pieejamu trešām personām; nenodot trešām personām un nepiešķirt tām piekļuvi Lietotnei, Lietotnes kontam, parolēm un Drošības kodam;
- aizdomu gadījumā par to, ka Lietotnes konta lietotājvārds, parole vai drošības kods kļuvis zināms trešai personai, nekavējoties mainīt Drošības kodu un/vai PALDIES konta paroli, bet, ja tas nav iespējams, bez kavēšanās personīgi paziņot Pārdevējam vai Pārdevēja norādītai personai;
- uzzinot par viedierīces nozaudēšanu, zādzību vai piesavināšanos, vai viedierīces vai Lietotnes nesankcionētu lietošanu, bez kavēšanās paziņot par to Pārdevējam.
- Lietotnes lietotājs ir atbildīgs par visām darbībām, kas veiktas, izmantojot PALDIES karti, Lietotni, viedierīci vai PALDIES kontu.
- Lietotnes lietotājam ir pienākums izmantot viedierīcei nodrošināto un atbalstīto oriģinālo operētājsistēmu, kā arī kopā ar viedierīci saņemto standarta aprīkojumu. Lietotnes lietotājam ir pienākums viedierīcē ieviest viedierīcei piedāvātos operētājsistēmas un programmatūras atjauninājumus un pildīt citus operētājsistēmas un programmatūras, Lietotnes ražotāja norādījumus. Ja Lietotnes lietotājs ievieto savā viedierīcē citu operētājsistēmu vai maina integrētās standarta tiesības un drošības funkcijas, var palielināties draudi Lietotnes darbībai, tai skaitā Lietotnē saglabāto datu drošībai. Pārdevējs neatbild ne par kādiem operētājsistēmas un viedierīces drošības pārkāpumiem un to rezultātā nodarītiem zaudējumiem, t.sk. gadījumos, kad Lietotnes lietotājs pārkāpj iepriekšminētos norādījumus.
- Ciktāl tas nav pretrunā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem saistošajiem tiesību aktiem, Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad kaitējums/zaudējumi ir radušies:
- no operācijām un darbībām, kas veiktas, Lietotnes lietotājam izmantojot Lietotni un pārkāpjot šos Noteikumus;
- no neprecīziem vai nepareiziem Lietotnes lietotāja iesniegtiem datiem;
- no Lietotnes lietotāja neiepazīšanās ar šiem Noteikumiem un Lietotnes privātuma politiku, Pārdevēja ieteikumu un Lietotnes lietotāja saistību neievērošanas, ja tam bijusi nodrošināta šāda iespēja;
- no trešo personu darbības vai bezdarbības, vai piekļuves Lietotnei un Personas datiem, tai skaitā, bet ne tikai, zaudējumiem, kas rodas elektronisko komunikāciju un elektronisko komunikāciju tīklu atteices un traucējumu dēļ;
- no Lietotnes lietotāja nelikumīgas darbības, rupjas nolaidības, krāpnieciskas vai nelabticīgas rīcības;
- no kontroles zaudēšanas pār viedierīci vai viedierīces nozaudēšanas;
- no traucējumiem viedierīces operētājsistēmas funkcionēšanā;
- ja Lietotnes lietotājs nespēj pierakstīties Lietotnē jebkāda iemesla dēļ vai jebkādā saistībā ar Lietotni izmantotā viedierīce, programma vai operētājsistēma pārstāj darboties, vai Lietotne nedarbojas atbilstoši Lietotnes lietotāja sagaidītajam, vai ir konstatētas kļūmes, vai pakalpojumi nav savlaicīgi sniegti vīrusu, uzbrukumu vai citu trešo personu (piemēram, programmatūra, operētājsistēma, operatori u.c.) darbību dēļ;
- no Latvijas Republikas spēkā esošajos saistošajos tiesību aktos definētās nepārvaramās varas.
- Pārdevējam ir tiesības veikt uzlabojumus Lietotnē, lai novērstu atklātos trūkumus, arī tad, ja tas var izraisīt/izraisa īslaicīgus pārtraukumus pakalpojumu sniegšanā Lietotnes lietotājam. Ārkārtas apstākļos un pamatotu iemeslu dēļ Pārdevējs var veikt Lietotnes un informācijas sistēmas trūkumu labojumus jebkurā laikā. Tādā gadījumā trūkumu novēršanas darbi jāveic visīsākā iespējamā laikā.
- Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt un pildīt Lietotnes lietotāja pieprasījumus vai norādījumus un atteikties apkalpot Lietotnes lietotāju ārkārtas apstākļos un pamatotu tehnisku vai citu iemeslu dēļ, kā arī gadījumos, kad Pārdevējs uzskata risku par nepieņemamu.
VII. PĀRDEVĒJA IZMANTOTIE MĀRKETINGA PASĀKUMI
- Pārdevējs var izvietot preču akcijas un piedāvāt spēles Lietotnē pēc saviem ieskatiem.
- Maksājot par pirkumiem Tirdzniecības vietās ar Lietotnes palīdzību, Lietotnes lietotājs uzkrāj MAXIMA naudu PALDIES kontā saskaņā ar PALDIES Lojalitātes programmas noteikumiem un nosacījumiem. MAXIMA naudas uzkrāšana, izmantošana un derīguma termiņš ir norādīts PALDIES Lojalitātes programmas noteikumos.
- Pārdevējs sūta Lietotnes ziņas un Piedāvājumus Lietotnes lietotājam saskaņā ar šajos Noteikumos, PALDIES Lojalitātes programmas noteikumos, Lietotnes privātuma politikā un PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politikā norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem.
- Lietotnes lietotājs var sūtīt Pārdevējam jebkādus jautājumus un pieprasīt uzziņas, izmantojot Lietotnes sadaļās Palīdzība un Atsauksmes norādīto kontaktu informāciju, zvanot pa bezmaksas informācijas tālruni (8.00–22.00) 8 000 2020 vai rakstot uz e-pasta adresi info@maxima.lv
VIII. PERSONAS DATU APSTRĀDE
- Pārdevējs veic Lietotnes lietotāja Personas datu apstrādi Lietotnes privātuma politikā vai attiecīgi PALDIES Lojalitātes programmas Privātuma politikā noteiktajā kārtībā.
IX. NOSLĒGUMA NOTEIKUMI
- Šie Noteikumi ir sastādīti, grozījumi tajos var tikt izdarīti un Noteikumi tiek piemēroti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
- Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusējā kārtībā izdarīt grozījumus Noteikumos, paziņojot par to Lietotnes lietotājam 1 (vienu) mēnesi iepriekš, izmantojot Lietotni vai Pārdevēja tīmekļa vietni www.maxima.lv.
- Ja Lietotnes lietotājs nepiekrīt Pārdevēja izdarītajiem Noteikumu grozījumiem, Lietotnes lietotājs var bez maksas izbeigt Noteikumu II nodaļas1. punktā norādīto līgumu pirms grozījumu spēkā stāšanās datuma; Lietotnes lietotājam jāiesniedz Pārdevējam rakstisks pieprasījums par Noteikumu II nodaļas1. punktā norādītā līguma izbeigšanu.
- Ja Lietotnes lietotājs neizmanto tiesības izbeigt Noteikumu II nodaļas 1. punktā norādīto līgumu līdz grozījumu spēkā stāšanās datumam un turpina lietot Lietotni pēc šāda spēkā stāšanās datuma, tiek uzskatīts, ka Lietotnes lietotājs piekrīt Noteikumu grozījumiem. Attiecības, kas izriet no Noteikumiem, regulē Latvijas Republikas spēkā esošie saistošie tiesību akti.
- Lietotnes lietotājs var izbeigt Lietotnes izmantošanu jebkurā laikā, izdzēšot Lietotni no savas viedierīces.
- Pārdevējam ir tiesības vienpusēji izbeigt Lietotnes lietotāja Lietotnes izmantošanu šādos gadījumos:
- ja Pārdevējs ir informēts par viedierīces nozaudēšanu, zādzību vai piesavināšanos;
- ja Pārdevējs ir saņēmis Lietotnes lietotāja pieprasījumu par līguma izbeigšanu, kas iesniegts Noteikumu IX nodaļas 2. punktā norādītajā kārtībā;
- ja Pārdevējs ir izbeidzis pakalpojumu sniegšanu ar Lietotnes palīdzību;
- ja Pārdevējs aizstāv savas leģitīmās intereses;
- citos Lietotnes privātuma paziņojumā vai šajos Noteikumos norādītos gadījumos.
- Jebkādas domstarpības, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistītas ar tiem, tiek izšķirtas pārrunu ceļā. Ja vienošanos neizdodas panākt, strīdi tiek izšķirti Latvijas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
- Ja Lietotnes lietotājs nepiekrīt uz Lietotnes lietotāja rakstisku pretenziju sniegtās Pārdevēja atbildes saturam, Lietotnes lietotājs (fiziskā persona/patērētājs) var iesniegt iesniegumu/sūdzību par precēm, kas iegādātas ar Lietotnes palīdzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centram, Brīvības iela 55, Rīga, Klientu apkalpošanas centrā vai elektroniski http://www.ptac.gov.lv/lv/content/kontakti. Konsultāciju tālrunis: 65452554