1. Ko darīt, ja veikalā nav zonas vai nestrādā mobilie dati?
Ja pirkuma laikā nav iespējams izmantot MAXIMA lietotni, jo viedtālrunim nav pieejami mobilie dati, aicinām izmantot veikala Wi-Fi tīklu.
2. Kādēļ nav iespējams atrast MAXIMA lietotni lietotņu veikalos?
MAXIMA lietotne pieejama tikai tiem viedtālruņiem, kuru konta iestatījumos norādītā valsts ir Latvija.
3. Kā varu pieslēgties MAXIMA lietotnei?
- Ja ir jau esoša plastikāta karte, vari pieteikties lietotnei ar šīs pašas kartes informāciju.
- Ja Tev vēl nav PALDIES karte, vari izveidot virtuālo PALDIES karti lietotnē bezmaksas.
4. Vai varu pievienot vienu PALDIES karti vairākos viedtālruņos?
Nē, vienu PALDIES karti vienlaicīgi var izmantot tikai vienā viedtālrunī.
5. Kādēļ nepieciešams atjaunināt lietotni?
MAXIMA lietotne reizēm ir jāatjauno manuāli, lai klientam būtu pieejama aktuālākā informācija un jaunākās lietotnes sniegtās iespējas.
6. Kā varu izmantot PALDIES karti lietotnē?
- Atver MAXIMA lietotni, kurai esi pieslēdzies ar savu PALDIES kontu;
- Spied PALDIES pogu ekrāna lejasdaļā;
- Pēc PALDIES pogas izvēles atvērsies telefona kamera, ar kuru jāskenē QR kods kases ekrānā.
7. Kādam mērķim tiek izmantota manas atrašanās vietas noteikšana?
Lietotnes lietotājs var atļaut izmantot atrašanās vietas noteikšanu, lai vieglāk atrastu tuvākos veikalus izmantojot Veikalu karti un funkcionalitāti SKENĒ PATS.
8. Kādam mērķim lietotnei nepieciešama piekļuve viedtālruņa kamerai?
Lietotnes lietotājs var ļaut piekļuvi viedtālruņa kamerai, lai izmantotu PALDIES karti lietotnē (Skenējot QR kodu kases ekrānā) un funkcionalitātes SKENĒ PATS lietošanai.
9. Kur vērsties gadījumā, ja rodas jautājumi par MAXIMA lietotni?
Aicinām sazināties ar mums pa informatīvu tālruni 8 000 2020 (darba laiks 8:00-22:00) vai rakstot e-pastu uz info@maxima.lv.