Visos “Maxima” veikalos Madonā ieviests jaunais koncepts

21. februāris, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, šodien, 21. februārī, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima X” veikals Madonā, Poruka ielā 4, tādējādi noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu pilsētā. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 50 000 eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Līdz ar durvju atvēršanu atjaunotajam “Maxima” veikalam Poruka ielā 4, esam pilnībā ieviesuši vienoto veikalu konceptu Madonā. Jau vairāk nekā gadu atpakaļ pilnveidojām “Maxima XX” veikalu Madonā, un, turpinot tirdzniecības tīkla attīstību, šogad veicām uzlabojumus arī “Maxima X” veikalā, lai visiem Madonas iedzīvotājiem, neatkarīgi no veikala lieluma, būtu patīkama iepirkšanās pieredze. Esam pārliecināti, ka pilsētas viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo pircējiem tagad būs ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbiniekiem – efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Šobrīd jau vairāk nekā 70% no tirdzniecības tīkla veikaliem ir pielāgoti vienotajam veikalu konceptam un līdz gada beigām plānojam pielāgot “Maxima X” un “Maxima XX” veikalus arī citviet Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja