Pielāgojoties iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem, “Maxima Latvija” iniciatīvas “Cenu Līderi” ietvaros ir samazinājusi cenas ilgtermiņā teju 1000 iemīļotiem vietējiem un pasaules zīmolu produktiem. Ilgtermiņā cenas samazinātas ar PALDIES karti gan ikdienas maltītēm un saimniecībām nepieciešamām precēm, tā pat arī tādiem zīmoliem kā pasaulē atzinību guvušās animācijas filmas “Straume” cidoniju zelterim no “Valmiermuižas”, šokolādei “Tony’s”, pasaulē populārajam cepumu krēmam “Biscoff Lotus”, “Ekselencei” un daudziem citiem zīmoliem.
“Mēs aktīvi sekojam līdzi ekonomiskai situācijai Latvijā un tirgus tendencēm un apzināmies, ka cilvēki meklē iespēju ietaupīt, vienlaikus saglabājot vēlmi iegādāties iemīļoto zīmolu preces. Ņemot šo vērā, kopā ar uzticamiem ilgtermiņa partneriem iniciatīvas “Cenu Līderi” ietvaros, ir samazinātas cenas teju 1000 klientu iecienītām precēm Latvijas un pasaules zīmolu precēm. Esam pārliecināti, ka pateicoties pārdomātajam piedāvājumu klāstam ikviens klients varēs atrast sev ko piemērotu un uzlabot savu ikdienu ar kvalitatīviem zīmolu produktiem, kuri iemantojuši cilvēku mīlestību visā pasaulē, gan tradīcijām bagātiem vietējiem ražotājiem kā “Laima”, “Ekselence”, “Spilva”, “Mežezers” un citiem,“ stāsta Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja