“Maxima” paplašina bezkontakta iepirkšanos – “Skenē pats!” tagad 15 veikalos

15. februāris, 2022

Turpinot rūpēties par vēl drošāku iepirkšanos, “Maxima Latvija” vērienīgi paplašinājusi digitālo pakalpojumu “Skenē pats!”, kas nodrošina bezkontakta iepirkšanos. Tas sniedz iespēju ar “Maxima” lietotnes palīdzību pašiem skenēt preces un veikt apmaksu par pirkumu pašapkalpošanās kasēs vai īpašā maksājuma zonā. Pakalpojums tagad ir pieejams visos 15 “Maxima” lielā formāta “XX” un “XXX” veikalos* Rīgā.
 
“Pandēmijas laiks ir radījis tehnoloģiju izrāvienu ikvienā nozarē, kas nebūtu iespējams bez sabiedrības vēlmes kopumā izmantot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, kas gan atvieglo iepirkšanās procesu, gan padara to ātrāku. Sekojot jaunākajām iepirkšanās tendencēm pasaulē, šo pakalpojumu saviem klientiem ieviesām 2020. gadā un esam novērojuši, ka arvien lielāka pircēju daļa izvēlas šādu iepirkšanās veidu. Turpmāk kopā 15 “Maxima XX” un “Maxima XXX” veikalos pircēji varēs izmantot šo pakalpojumu kā pašapkalpošanās kasēs, tā arī atsevišķā norēķinu zonā t/c “Akropole”. Šie jaunie bezkontakta digitālie risinājumi ļauj iepirkties pircējiem ērtāk un operatīvāk, kā arī drošāk – jaunais pakalpojums neprasa veikala darbinieku iesaisti pirkumu apstrādē, kā arī pircējs pats var norēķināties par pirkumiem ar lietotnes palīdzību. Novērojot pircēju paradumus un vēlmi izmantot digitālos risinājumus savā ikdienā, viens no nākotnes mērķiem ir paplašināt “Skenē pats!” pieejamību visā Maxima veikalu tīklā,” stāsta “Maxima Latvija” tirdzniecības vadītāja Evija Grīnberga.
 
“Maxima” lietotne ir pieejama Android, iOS un Huawei operētājsistēmām. Papildus jaunajai “Skenē pats!” funkcijai, “Maxima” mobilās lietotnes lietotāji varēs sekot līdzi savam iepirkumu groza lielumam, pārbaudīt preču cenu, ērti pārskatīt aktuālos akciju piedāvājumus, izmantot virtuālo “Paldies” karti, kā arī atrast tuvāko “Maxima” veikalu. Tāpat aplikācija piedāvā citas priekšrocības, piemēram, izveidot iepirkumu sarakstu, vai apmeklēt īpaši “Maxima” pircējiem paredzētu recepšu platformu “Ko ēst?” www.maxima.lv/koest. Klientu ērtībām norēķinu zonā un pie pašapkalpošanās kasēm būs pieejams arī konsultanta atbalsts.
 
Lai izmantotu šo ērto risinājumu, nepieciešams lejupielādēt “Maxima” mobilo lietotni un atvērt funkciju “Skenē pats!”. Pirkumu veikšana un apmaksa paredz ļoti vienkāršus soļus:
  1. Lejupielādē “Maxima” lietotni savā telefonā;
  2. “Maxima“ mobilajā lietotnē atver sadaļu “Skenē pats!”;
  3. Dodies iepirkties – skenē izvēlēto produktu svītrkodus un liec preces maisiņā – savā vai veikala;
  4. Sveramai produkcijai izmanto pašapkalpošanās svarus;
  5. Kad preces noskenētas un ieliktas maisiņā, dodies uz pašapkalpošanās kasu vai norēķinu zonu;
  6. Noskenē QR kodu, izvēlies apmaksas veidu un samaksā par pirkumu – ar lietotni, bankas maksājuma karti vai skaidrā naudā, ja attiecīgā kasē konkrētais apmaksas veids ir pieejams.
 
*“Maxima” veikalu saraksts, kuros šobrīd ir iespēja izmantot “Skenē pats!” risinājumu – “Maxima XX” veikali Mūkusalas ielā 73, Vienības gatvē 133, Nīcgales ielā 46a, Kurzemes prospektā 141, Biķernieku ielā 143, Rusova ielā 1, Dzelzavas ielā 6a. Kā arī “Maxima XXX” veikali A. Deglava ielā 67, A. Saharova ielā 20a, Slokas ielā 115, K. Ulmaņa gatvē 88a, Ieriķu ielā 3, Maskavas ielā 257, Grostonas ielā 1 un Mūkusalas ielā 71.
 
Informācija medijiem:                                                                                                                                
Liene Dupate-Ugule
SIA "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja
Tālrunis: +371 26425420
E-pasts: liene.dupate@maxima.lv
www.maxima.lv