“Maxima” noslēdz vienotā koncepta ieviešanu Jēkabpilī

12. decembris, 2024

Pēc trīs mēnešu rekonstrukcijas darbiem durvis vēris “Maxima X” veikals Jēkabpilī, Viestura ielā 34A, tādejādi arī noslēdzot vienotā koncepta ieviešanu pilsētā. Veikala rekonstrukcijā investēti vairāk nekā 740 tūkstoši eiro, tādējādi uzlabojot tā energoefektivitāti un padarot veikalu ērtāku un intuitīvāku kā klientiem, tā arī darbiniekiem.
 
“Šogad aktīvi esam turpinājuši darbu pie vienotā koncepta ieviešanas visā “Maxima” tirdzniecības tīklā, pielāgojot vienotajam konceptam vairāk nekā 30 “Maxima” veikalus. Ir patiess gandarījums, ka gada izskaņā un tuvojošā svētku laikā varēsim nodrošināt Jēkabpils iedzīvotājiem un viesiem vēl pieejamāku un ērtāku iepirkšanās pieredzi tepat pie mājām – tikko rekonstruētā un jaunā veikalā, kā arī piedāvāt virkni izdevīgu pirkumu. Līdz ar vienotā koncepta ieviešanu pārmaiņas jutīs gan darbinieki, gan klienti – veikals ir intuitīvs, ir īpaši pārdomāts izkārtojums, kas padara veikala tirdzniecības zāli plašāku un produktu atrašanu - ātrāku, turklāt esam padomājuši par plašu un iemīļotu produktu sortimentu šajā svētku laikā,” stāsta Arta Evelīna Timermane, “Maxima Latvija” tirdzniecības departamenta direktore.
 
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir uzstādīti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, tostarp apgaismojums, ventilācijas sistēmas un inženiertīkli. Rekonstrukcijas ietvaros veikalam arī ir pilnībā nomainīts jumta segums, vienlaikus uzstādot jaunu un efektīvu siltumizolāciju. Papildus tam, ir ieviests vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.