“Maxima” izvērš unikālu digitālo risinājumu, ieviešot “Skenē pats” lielā formāta veikalos visā Latvijā

03. oktobris, 2023

Turpinot attīstīt digitālos risinājumus, “Maxima Latvija” vērienīgi paplašinājusi pakalpojuma “Skenē pats” pieejamību tirdzniecības tīklā. No šodienas, 3. oktobra, “Skenē pats” ir pieejams kopumā jau 31 “Maxima” lielā formāta “XX” un “XXX” veikalos Latvijā – gan galvaspilsētā, gan reģionos. Turklāt pircēji, kuri iepriekš funkcionalitāti nebija izmantojuši, pirmajiem 10 pirkumiem ar “Skenē pats” saņems 10 % atlaidi*.
 
Jaunā funkcionalitāte nu ir pieejama tādās Latvijas pilsētās kā Liepāja, Daugavpils, Jelgava, Valmiera, Jēkabpils, Ogre, Saldus, Madona, Rēzekne, Tukums, Cēsis, Limbaži un Talsi. “Skenē pats” sniedz iespēju ar “Maxima” mobilās lietotnes palīdzību pašiem skenēt preces un veikt apmaksu par pirkumu pašapkalpošanās kasēs vai īpašā maksājuma zonā, padarot iepirkšanos ātrāku un ērtāku. Risinājums būtiski atvieglo iepirkšanās procesu, ļaujot pircējiem redzēt aktuālo produktu cenu un visu noskenēto produktu kopsummu, un sniedz iespēju sekot līdzi budžetam. Papildu tam, vēlamos produktus uzreiz var ievietot iepirkumu maisiņā, tādējādi izvairoties no atkārtotas produktu pārvietošanas.
 
Lai izmantotu šo ērto risinājumu, nepieciešams lejupielādēt “Maxima” mobilo lietotni un atvērt funkciju “Skenē pats”. Lai veiktu pirkumu un to apmaksātu, nepieciešams sekot vien pāris vienkāršiem soļiem:
 
  1. Lejupielādē “Maxima” lietotni savā telefonā;
  2. “Maxima“ mobilajā lietotnē atver sadaļu “Skenē pats”;
  3. Dodies iepirkties – skenē izvēlēto produktu svītrkodus un liec preces maisiņā – savā vai veikala;
  4. Sveramajai produkcijai izmanto pašapkalpošanās svarus; 
  5. Kad preces noskenētas un ieliktas maisiņā, dodies uz pašapkalpošanās kasu norēķinu zonu;
  6. Noskenē QR kodu kases ekrānā, izvēlies apmaksas veidu un samaksā par pirkumu – ar lietotni, bankas maksājumu karti vai skaidrā naudā, ja attiecīgā kasē šis konkrētais apmaksas veids ir pieejams.
 
“Maxima” lietotne ir pieejama Android, iOS un Huawei operētājsistēmām. Papildu jaunajai “Skenē pats” funkcijai, “Maxima” mobilās aplikācijas lietotāji var sekot līdzi savai iepirkumu vēsturei, pārbaudīt preču cenu, ērti pārskatīt aktuālos akciju piedāvājumus, izmantot virtuālo “Paldies” karti, pieteikt digitālo čeku, kā arī atrast tuvāko “Maxima” veikalu. Tāpat aplikācija piedāvā vēl citas priekšrocības, piemēram, izveidot iepirkumu sarakstu. Klientu ērtībām norēķinu zonā un pie pašapkalpošanās kasēm būs pieejams arī konsultanta atbalsts. 
 
Līdz šim risinājums “Skenē pats” bija pieejams “Maxima XX” un “XXX” veikalos Rīgā un Mārupē. Līdz ar pircēju vēlmi izmantot “Skenē pats” funkcionalitāti, risinājums ieviests visos lielā formāta “Maxima” veikalos visā Latvijā.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja