Jelgavā pēc jaunā koncepta pielāgots “Maxima XX” veikals Rīgas ielā 11a

11. jūlijs, 2023

Turpinot attīstīt un ieviest vienoto veikalu konceptu arī lielformāta “Maxima” veikalos visā Latvijā, šodien, 7. jūlijā, durvis vēris “Maxima XX” veikals Jelgavā, Rīgas ielā 11A. Veikala pielāgošanā jaunajam konceptam, tostarp telpu modernizācijā, investēti vairāk kā 360 tūkst. eiro, padarot veikala telpas intuitīvākas un nodrošinot ērtāku darba vidi un īpaši pārdomātu sortimentu, kurā uzsvars vērsts uz svaigo pārtikas preču pieejamību un daudzveidību.
 
“Arī otrajā pusgadā aktīvi strādājam pie jaunā koncepta ieviešanas gan “Maxima X”, gan “Maxima XX” veikalos. Šis ir jau trešais lielāka formāta veikals, kuru šogad esam pilnveidojuši vienotajam konceptam, un vērsuši uzmanību gan telpu ērtībām un videi, gan plašam produktu sortimentam un daudzveidībai, lai veikalā būtu pieejami tie produkti, ko klienti iecienījuši visvairāk. Esam lepni, ka pēc nedēļas rekonstrukcijas darbiem, tagad arī Jelgavas plašākais “Maxima” veikals pielāgots vienotajam veikalu konceptam, un iepirkšanās jelgavniekiem un pilsētas viesiem būs vēl patīkamāka,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
Pēc jaunā koncepta ieviešanas “Maxima” veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviesti jauni un modernizēti aprīkojumi, un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
 
Šobrīd vienotais koncepts ir ieviests jau vairāk kā 100 “Maxima” veikalos visā Latvijā. Līdz gada beigām plānots to ieviest visā Latvijā, būtiski pilnveidojot iepirkšanās pieredzi un ērtības Latvijas iedzīvotājiem.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja