Investējot teju vienu miljonu eiro, visi “Maxima” veikali Daugavpilī pielāgoti vienotajam konceptam

07. augusts, 2024

Izvēršot vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, pārmaiņas ir piedzīvojuši vēl divi “Maxima” veikal Daugavpilī – Smilšu ielā 98a un Arodu ielā 15-64, noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu visā pilsētā. Veikalu pārveidei pilsētā un jaunā koncepta ieviešanā investēts teju miljons eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, kā arī nodrošinot ērtāku darba vidi un patīkamu iepirkšanos iedzīvotājiem.
 
“Nedēļas laikā esam atvēruši jau otro atjaunoto “Maxima X” veikalu Daugavpilī, noslēdzot visu astoņu veikalu attīstīšanu reģionā. Šis ir patiesi priekpilns notikums, jo kopā ar komandu esam izpildījuši savu apņemšanos – sniegt Daugavpils iedzīvotājiem un pilsētas viesiem augstākās kvalitātes iepirkšanās pieredzi visos mūsu veikalos, kas ietver arī modernus risinājumus, uzlabotu funkcionalitāti un optimizētus darba procesus mūsu darbiniekiem. Šobrīd nu jau 146 “Maxima” veikalos apmeklētāji iepērkas vienotā konceptā un līdz gada izskaņai pārmaiņas sagaidīs vēl vairāki veikali Rīgā un reģionos, kā arī pilnīgi jauna “Maxima” veikala atklāšana Jūrmalā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja