Turpinot darbu pie veikalu pārveidošanas pircēju un darbinieku ērtību uzlabošanai, “Maxima Latvija” vasaras aktīvākajā periodā pielāgojusi jau 5 veikalus dažādos Latvijas reģionos. Jūlijā kopumā tika atklāti trīs veikali pēc jaunā un vienotā “Mans veikals” koncepta tādās pilsētās kā Rīgā, Tukumā un Daugavpilī, savukārt šodien, 4. augustā, durvis ver veikali Salaspilī un Lielvārdē. Visu veikalu pielāgošanā kopumā investēti aptuveni 650 tūkstoši eiro.
“Formātu ieviešana ir vērienīgs projekts, ko esam uzsākuši jau pagājušajā gadā un patiesi priecājamies, ka šīs vasaras periodā esam atvēruši jau 5 jaunā formāta veikalus, kas ļaus arvien vairāk pircējiem dažādos Latvijas novados iepirkties ātri, ērti un efektīvi. Jūlijā daļu no jaunā koncepta veikaliem atklājām Kurzemē un Latgalē, taču augustā pirmie divi veikali ir vēruši durvis tieši Vidzemes iedzīvotājiem, skaistajās pilsētās – Lielvārdē un Salaspilī. Līdz šim vienotājam “Mans veikals” konceptam esam pielāgojuši jau 38 veikalus visā Latvijā. Augustā plānojam pielāgot vēl vismaz 10 veikalus šādās pilsētās kā Pļaviņas, Daugavpils un Rīga. Savukārt līdz gada beigām plānojam pielāgot vēl aptuveni 40 veikalus vienotajam konceptam, lai vēl lielākam Latvijas iedzīvotāju skaitam būtu ērta iepirkšanās un mūsu kolēģiem veikalos – efektīvāks darba process,” norāda Elīna Stībele, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Jūlijā “Mans veikals” koncepta veikali tika pielāgoti Rīgā – Andreja Saharova ielā 21, Tukumā – Meža ielā 22 un Daugavpilī – Arhitektu ielā 3. Šo veikalu pielāgošanai investēti teju 300 tūkstoši eiro. Savukārt augustā jaunais veikalu izkārtojums un citi uzlabojumi pircējus priecē Salaspilī – Skolas ielā 4d un Lielvārdē – Lāčplēša ielā 14. Abu veikala rekonstrukcijā un pielāgošanā, tostarp telpu pilnveidošanā, arī investēti vairāk nekā 300 tūkstoši eiro, padarot veikalus intuitīvākus, plašākus un nodrošinot ērtāku iepirkšanās vidi reģiona iedzīvotājiem.
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpas ir pārveidotas pircēju un darbinieku ērtībām. Veikalu tirdzniecības zālē tiek ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED. Ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Kā ziņots iepriekš, veikalā ir mainījies telpu izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākās vietās – veikalu sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem. Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja