Ieskandinot Āzijas dienas pie veikala “Maxima XXX” t/c “Domina Shopping”, tika noskaidrots, ka Latvijas iedzīvotājiem ir sirdij tuvs Āzijas garšu asums un piemīt Āzijas iedzīvotājiem raksturīgā pirkstu veiklība. Pasākumā viesojās Āzijas lauva, apmeklētājus priecēja kungfu sportistu šovs, un bija iespēja vērot un piedalīties aizraujošos izaicinājumos, kuros spēkus izmēģināja arī grupas “Citi zēni” solists Jānis Pētersons, dziedātāja Alise Haijima, Ghetto Faktors vadītāja Helēna Jubalte un Ghetto Games futbola dvēsele Jānis Burmistris.
Pasākuma apmeklētājiem bija iespēja baudīt krāšņus Āzijas lauvas un kungfu sportistu priekšnesumus, kā arī pašiem piedalīties gan irbulīšu, gan aklās degustācijas un asuma izaicinājumos, kuru mērķis bija ļaut to dalībniekiem izbaudīt īstenu Āzijas garšu, sākot no svaigiem dārzeņiem un augļiem, uzkodām, dzērieniem un saldumiem līdz mērcēm un citām ēdienu piedevām.
Āzijas irbulīšu izaicinājumā, kura laikā uzdevums bija ar tiem pārcelt pēc iespējas lielāku “Maxima” Āzijas dienu sortimentā esošo produktu skaitu no viena trauka otrā, grupas “Citi zēni” solists Jānis Pētersons pārspēja dziedātāju Alisi Haijimu, kuras saknes meklējamas gan Latvijā, gan Japānā. Jānis Pētersons neslēpa savu prieku par uzvaru šajā duelī, atzīstot, ka palīdzējusi arī nesenajā Āzijas ceļojumā gūtā pieredze. “Esmu liels Āzijas ēdienu cienītājs, tāpēc prieks, ka tieši šobrīd veikalos “Maxima” iespējams iegādāties Āzijas produktus par izdevīgām cenām un izbaudīt jaunas un autentiskas, Āzijai raksturīgas garšas, jo, manuprāt, ēdiens ir viens no labākajiem veidiem, kā iepazīt citu tautu kultūru un tradīcijas un paplašināt savu apvārsni. Šajā dienā piedzīvotais izaicinājums mani pārsteidza vēl vairāk – nebiju gaidījis, ka pārspēšu Alisi Āzijas irbulīšu izaicinājumā,” piebilst Pētersons.
“Esam novērojuši, ka iedzīvotāji Latvijā arvien vairāk tiecas atklāt jaunus garšu horizontus un papildina jau iecienītas receptes ar citu kultūru garšām. Āzijas dienas veikalos “Maxima” ir veids, kā varam iepazīstināt mūsu klientus ar daudzveidīgiem, Āzijai raksturīgiem produktiem un padarīt viņu ēdienkarti krāšņāku. Lai gan daudziem Āzijas garša asociējas ar asumu, kas ne vienmēr ir raksturīgs Latvijas ēdieniem, jāsaka, ka pasākuma apmeklētāji lieliski tika galā ar asuma izaicinājuma produktiem, kā arī atminēja produktus aklajā izaicinājumā, kas pierāda, ka Latvijas iedzīvotāji jau ir pazīstami ar Āzijas garšu niansēm un labprāt tās iekļauj arī savā ikdienā. Vēl līdz 27. janvārim ikviens iedzīvotājs var atklāt Āziju un iegādāties virkni produktu par īpaši izdevīgām cenām,” stāsta “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Asuma izaicinājumā savas spējas pārbaudīja arī Ghetto Faktors vadītāja Helēna Jubalte un Ghetto Games futbola dvēsele Jānis Burmistris, kuri godam tika galā ar visiem galdā celtajiem produktiem, tai skaitā arī “Maxima” Āzijas dienu piedāvājuma asākajām mērcēm, kuras, kā atzina Jubalte un Burmistris, ies pie sirds arī lielākajiem Āzijas pikanto un aso ēdienu cienītājiem.
Āzijas dienas veikalos “Maxima” visā Latvijā norisināsies līdz 27. janvārim. To laikā veikalu plauktos ar atlaidēm līdz pat 40% būs pieejami vairāk nekā 250 dažādi Āzijas produkti – augļi un dārzeņi, zivis un zivju produkti, dzērieni, saldēti produkti, garšvielas, mērces, uzkodas, saldumi un citi bakalejas izstrādājumi, kā arī ēšanas piederumi, trauki un citi nepārtikas produkti – tostarp liela daļa produktu, kas ikdienā “Maxima” sortimentā nav pieejami.
“Maxima” veikalu plauktos Āzijas dienu ietvaros pircēji atradīs gan tādu jau iecienītu zīmolu kā “Santa Maria”, “Kikkoman”, “Oyakata”, “Basilur”, “Exotic Food” un “Blue Dragon” produktus un “Meistara Marka” gatavās maltītes Āzijas gaumē, gan līdz šim mazāk pazīstamu ražotāju izstrādājumus no “Korean Street”, “He Fong”, “Nongshim”, “Komesan”, “Tokimeki”, “Hao Hao” un citiem.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja