Visi “Maxima” veikali Līvānos pielāgoti vienotajam konceptam

26. aprīlis, 2024

Izvēršot vienoto veikalu konceptu Latvijā, sākot ar šodienu, 26. aprīli, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima XX” veikals Līvānos, Domes ielā 4A, noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu pilsētā. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 315 tūkstoši eiro, astoņās dienās pilnībā izmainot zāles plānojumu, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, kā arī nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Jau pirms vairāk nekā gada, 2023. gada janvārī, veicām uzlabojumus pirmajam veikalam Līvānos – “Maxima X” Rīgas ielā 37A. Šodien esam priecīgi noslēgt vienotā koncepta ieviešanu pilsētā ar “Maxima XX” veikala atklāšanu, kopējām investīcijām veikalos sastādot vairāk nekā 370 tūkstošus eiro. Vienotais sortiments un pielāgotais veikala iekārtojums nodrošinās pircējiem ērtu un ātru iepirkšanās pieredzi, bet darbiniekiem iespēju efektīvāk veikt savus tiešos daba pienākumus. Šis gads ir darbīgs jauno veikalu formātu ieviešanā Latvijas pilsētās. Šomēnes esam pabeiguši jaunā formāta ieviešanu arī visos Liepājas veikalos, iezīmējot to, ka jau 81 % veikalu pircējiem ir iespēja iepirkties vienotā konceptā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja